1403/01/10

فرهادي زاد: پويش معرفي ورزش بانوان در نهايت سلامت و حفظ ملاحظات فرهنگي برگزار شد

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مطالبات ورزشي بعضي از بانوان حضور در رشته هاي مچ اندازي،پاورليفتينگ و فيتنس است كه فدراسيون بدنسازي هم فعاليت هايي در خصوص معرفي بيشتر اين رشته ها براي عموم مردم در پيش گرفتهاست.

مهين فرهادي زاد در حاشيه مراسم پويش معرفي ورزش هاي بانوان در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام اظهار داشت: در اين فدراسيون ورزشي بخشي از فعاليت مربوط به فيتنس و مچ اندازي مي شود كه جديداً هم رشته پاورليفتينگ به آنها اضافه شده است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بيان اينكه مطالبات ورزشي بعضي از بانوان جهت حفظ سلامتي، حضور در رشتههاي مچ اندازي، پاورليفتينگ و فيتنس است، افزود: اين بانوان قطعاً انگيزه هايي براي فعاليت در اين رشته ها دارند؛ براي بدست آوردن شور و نشاط و ايجاد سلامتي بيشتر، فضاي ورزشي و تفريحي خودشان را غني مي سازند. به همين دليل فدراسيون بدنسازي هم دربخش بانوان فعاليت هايي در خصوص معرفي بيشتر اين رشته ها براي عموم مردم در پيش گرفته است. 

وي در پايان با تاكيد بر زيبايي كار انجام شده توسط فدراسيون بدنسازي تصريح كرد: پويش معرفي رشته هاي ورزشي بانوان با رعايتكامل پروتكل هاي بهداشتي برگزار شد و همكارانم با توجه به موضوعات مربوط به حجاب و عفاف فضاي فرهنگي ورزشي نيز مهیا كردند. در پس فعاليت امروز، آموزش و آشنايي براي بانواني كه علاقه مند به ورود در اين رشته ها هستند وجود داشت كه در نهايت سلامت و حفظ ملاحظات فرهنگي انجام شد.