1403/01/10
سرپرست فدراسیون در پنجمین گردهمایی مسئولان روابط عمومی هیات های سراسر کشور عنوان کرد:

به زودی مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار خواهد شد

پنجمین گردهمایی مسئولان روابط عمومی هیات های سراسر کشور با حضور محمد تقی امیری خراسانی، سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ پنجمین گردهمایی روابط عمومی هیات های سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان در حالی برگزار شد که سرپرست فدراسیون نیز در این مجمع سالانه حضور یافت.

محمد تقی امیری خراسانی در جمع مسئولان روابط عمومی هیات های بدنسازی و پرورش اندام سراسر کشور، گفت: در ابتدا وظیفه خودم می دانم از آقای طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تشکر ویژه ای داشته باشم. همچنین از رییس هیات اصفهان و همکارانشان بابت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت برگزاری این مراسم و زحمات بی شائبه شان سپاسگذارم.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: در اینجا بایستی از زحمات محمد رضا نصراله زاده، مدیر سابق روابط عمومی فدراسیون نیز بابت زحماتش در گذشته قدردانی کنم چرا ایشان از پیشکسوتان رسانه های ورزشی هستند.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در موفقیت هیات ها توضیح داد: وظایف روابط عمومی ها مشخص است، اما می خواهم بگویم شما معرف هیات های استانی هستید. هر چقدر هیات های استانی به جامعه شناسانده شوند، فدراسیون هم بهتر شناخته می شود. یکی از دوستان به نکته خوبی اشاره کرد که باید طوری گام برداریم که اخلاق محوری و پهلوان مداری را بیشتر نشان دهیم. این زحمت روی دوش شما عزیزان و بزرگان است. این شما هستید که باید به گونه ای عمل کنید تا در افکار عمومی چهره واقعی ورزشکاران رشته بدنسازی و پرورش اندام به عنوان افراد اخلاق مدار معرفی شود.

امیری خراسانی با اشاره به برگزاری یک مجمع انتخاباتی سالم در فدراسیون تاکید کرد: به عنوان سرپرست فدراسیون از همین جا اعلام می کنم با جدیت به دنبال برگزاری انتخابات در 3، 4 ماه آینده هستیم. و شما باید زحماتی که ورزشکار، داور، مربی و مسئول و ... کشیده را به تصویر بکشید تا جامعه بداند که این دوستان یک شبه به این جایگاه نرسیدند. بنده با خبرم که چقدر از همین عزیزان ما در قالب فعالیت هایی که مومنانه و خیریه هست، شرکت می کنند و دیده نمی شوند، اما ورزشکاران رشته های دیگر خیلی بیشتر دیده می شوند.

سرپرست فدراسیون پیرامون تاریخ برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد:. ما به محض دریافت ایمیل فدراسیون جهانی مبنی بر برگزاری مسابقات جهانی در آبان ماه، با نامه نگاری که با وزارت ورزش و جوانان کردیم، مجوز برگزاری مسابقات را گرفتیم. اولین کارمان هم این بود که به هیات های استانی اعلام کردیم، با توجه به محدودیت های زمانی و بحث کرونا مطمئنا نمی توانیم مسابقه برگزار کنیم. شرایط به سمتی می رود که احتمالا با حضور کمیته های فنی در هر استان منتخبین معرفی شوند. این را در اختیار خود هیات های استانی گذاشتیم. ما نیز بر همین اساس انتخابی برگزار می کنیم که اعضای نهایی را معرفی کرده تا در آبان ماه به مسابقات جهانی اعزام شوند. با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورده و همچنین بحث دریافت ویزا امسال مسابقات شرایط ویژه ای دارد.  البته به دنبال این موضوع هستیم که با نامه نگاری هایی که در حال انجام است، مسابقات جهانی اسپانیا را از آبان ماه به تعویق بیاندازیم. به هر حال از این فرصت می توان استفاده کرد که با آمادگی بیشتری راهی مسابقات شویم و در نهایت پرچم جمهوری اسلامی را با افتخار به اهتزاز دربیاوریم.

وی در پایان گفت: در نهایت از همه عزیزان و کسانی که تلاش کردند این اتفاق خوب امروز رقم بخورد، سپاسگزارم و امیدوارم بازهم از این نوع همدلی ها و هم افزایی ها که هدفش موفقیت فدراسیون است، داشته باشیم. مهم نیست این موفقیت ها به نام چه کسی شود چون در نهایت مهم موفقیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران است.