1403/01/10

خاتمی: عنوان سومی کشور برای ما کافی نیست/ با سفر رییس فدراسیون به گیلان یک زمین به هیات بدنسازی تعلق گرفت

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان گفت: در نظر دارم برای هر رشته یک تیم پژوهشی و تخصصی تشکیل دهیم و مسابقات هر رشته را مجزا کنیم تا ظرفیت و پتانسیل های گیلان بطور دقیق شناخته شود و بتوانیم سال آینده در تمام رشته ها با تیم بسیار قوی ظاهر شویم.

دانیال خاتمی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری اظهار داشت: یکی از بهترین اتفاق هایی که در این مسابقات رخ داد، معرفی تیم ها به فدراسیون قبل از حضور در مسابقات بود تا ورزشکاران حتماً به عنوان نماینده استان خود حاضر شوند، که امیدوارم تداوم داشته باشد. هیات ها انتظار دارند افتخار آفرینی ورزشکارانش به نام همان هیات ورزش ثبت شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان در ادامه افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور باعث ایجاد جنب و جوش در هیات های استانی و شور و هیجان بین ورزشکاران شد که یکی دیگر از نکات خیلی خوب این رویداد بود.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: خودم در مسابقات حضور نداشتم و در خصوص میزبانی جزیره کیش نمی توانم نظری ارائه دهم، اما همین که در فضای موجود که همچنان ویروس کرونا گریبان گیر کل کشور است، مسابقات کشوری با چنین استقبالی برگزار شد را باید به فال نیک گرفت. طبیعتاً هر مسابقه ای کم و کاستی های خاص خودش را دارد که به امید خدا با درایت و مدیریت دکتر نصیرزاده این کاستی ها هم برطرف می شود.

خاتمی با تاکید بر اینکه سطح کیفی مسابقات بسیار عالی بود تصریح کرد: استان گیلان 15 نماینده داشت که 3 نفر از ورزشکاران فیزیک موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز شدند و در مجموع تیمی عنوان سوم رشته فیزیک را بدست آوردیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان در ادامه یادآور شد: نقطه درخشان شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پخش زنده این رویداد بود که امیدوارم در تمام برنامه ها و مسابقات فدراسیون ادامه داشته باشد. با توجه به اینکه صدا و سیما به رشته ما کم لطفی می کند با این کار می توانیم مستقل و خودکفا شویم. پخش زنده مسابقات بازخورد بسیار مثبت و خوبی در جامعه داشت.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه های پیش روی هیات گیلان برای اخذ عناوین بالاتر چیست، اذعان داشت: از نماینده های استان گیلان تشکر می کنم که تمام تلاششان را کردند؛ اما تنها عنوان سومی کشور برای من کافی نیست. گیلان پتانسیل های بسیار خوبی دارد که دارنده عناوین جهانی هم هستند. در نظر دارم برای هر رشته یک تیم پژوهشی و تخصصی تشکیل دهیم و مسابقات هر رشته را مجزا کنیم تا ظرفیت و پتانسیل های گیلان بطور دقیق شناخته شود و بتوانیم سال آینده در تمام رشته ها با تیم بسیار قوی ظاهر شویم.

دانیال خاتمی با اشاره به سفر رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به استان گیلان و دستاوردهای این سفر خاطر نشان کرد: با حضور دکتر نصیرزاده با استاندار گیلان دیدار داشتیم که نتیجه این دیدار تعلق گرفتن یک قطعه زمین در مجموعه ورزشی یادگار استان به هیات بدنسازی استان بود تا دفتر و خانه پرورش اندام گیلان را احداث کنیم. همچنین در دانشگاه گیلان تفاهم نامه ای به امضا رسید تا همکاری های متداومی با این دانشگاه داشته باشیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان در پایان اظهار داشت: جا دارد از رئیس فدراسیون بابت حضورش در مجمع سالیانه هیات تشکر کنم. در این برهه خاص که اکثر مجامع بصورت آنلاین برگزار می شود، دکتر نصیرزاده با حضورش باعث قوت قلب ما شد.