1403/01/09
شیروانی، سرپرست سازمان لیگ خبر داد:

7 تیم برای حضور در لیگ برتر پاورلیفتینگ اعلام آمادگی کرده اند

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هفت تیم جهت حضور در اولین دوره رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ اعلام آمادگی کردند و به زودی زمان قرعه کشی مسابقات را اعلام می کنیم.

حسین شیروانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه های لیگ برتر پاورلیفتینگ اظهار داشت: تا به امروز 7 تیم از استان های کردستان،سمنان، خراسان رضوی، کرمانشاه، زنجان، سمنان، مازندران و شرکت ملی حفاری ایران به طور رسمی اعلام آمادگی جهت حضور در لیگ برتر پاورلیفتینگ کرده اند و چند تیم هم با رایزنی های انجام شده بصورت شفاهی آمادگی خود را اعلام کردند.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: طی روزهای آینده با رئیس فدراسیون جلسه ای خواهیم داشت تا تصمیم گیری های نهایی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر پاورلیفتینگ اتخاذ شود. در این جلسه حتماً در رابطه با زمان قرعه کشی مسابقات صحبت می شود تا زمان دقیق قرعه کشی را اعلام کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: تصمیم داریم اولین دوره مسابقات لیگ برتر پاورلیفتینگ را با 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی برگزار کنیم که دور رفت این مسابقات از 28 اردیبهشت ماه سال 1400 آغاز می شود.