1403/02/01

فرج نژاد: مصدوم نبودم، می توانستم سوم شوم/ با حمایت فدراسیون، قویترین مرد جهان شدن برایم دور از دسترس نیست

نماینده ایران در رقابتهای قویترین مردان جهان 2021 گفت: تمام نخبه های قویترین مردان دنیا در بحرین جمع شده بودند و مسابقات خیلی فشرده در 3 ساعت بدون هیچ استراحتی برگزار شد.

رامین فرج نژاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضورش در رقابت های جهانی قویترین مردان به مزبانی بحرین اظهار داشت: قبل از اینکه به بحرین بروم بازویم در تمرینات دچار کشیدگی شد و آیتم دوم مسابقات جهانی هم باعث شد دردم شدت بگیرد و برای اینکه بتوانم به مسابقه ادامه بدهم مجبور شدم محل درد را سِر کنم.

نفر پنجم مسابقات قویترین مردان جهان 2021 بحرین افزود: با توجه به شرایطی که پیش آمد، آیتم گوی برای من خیلی اذیت کننده شد. به راحتی می توانستم مقام سوم را کسب کنم اما متاسفانه مصدومیت اجازه نداد؛ با این حال موفق شدم جزو پنج نفر برتر دنیا قرار بگیریم و بالاتر از بسیاری از عنوان دارها و چهره های شناخته شده قویترین مردان دنیا بایستم.

وی با اشاره به این نکته که نایب قهرمان سابق این رقابت ها، امسال عنوان ششمی را بدست آورد، تصریح کرد: تمام نخبه های قویترین مردان دنیا حضور داشتند. مسابقات جهانی بحرین خیلی فشرده برگزار شد و 5 آیتم در 3 ساعت بدون هیچ استراحتی انجام شد. به عنوان مثال بعد از آیتم لیفت حداقل به یکی دو ساعت استراحت نیاز هست ولی کل مسابقات در 3 ساعت جمع شد.

فرج نژاد در رابطه با تمجید گزارشگرهای خارجی و مربیان سایر تیم ها از حضور 2 ورزشکار ایرانی بیان کرد: شاید تا امروز در رقابت های جهانی خیلی فعال نبودیم اما دنیا جدیداً در حال شناخت و آشنایی بیشتر با ما است و اینکه وزن من و محمد عزت پور از همه سبک تر بود خیلی باعث تعجب مسئولان برگزاری مسابقات شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در ابتدا با حریف اسکاتلندی خود به عنوان چهارمی مشترک اعلام شدند و سپس در رده پنجم جدول قرار گرفتند، عنوان کرد: مسئول برگزاری مسابقات اسکاتلندی بود و هوای 2 تا ورزشکار خودشان را داشت. ما هم دقیقاً متوجه نشدیم که چرا این اصلاحیه صورت گرفت و خیلی سخت بود همان لحظه اعتراض کنیم تا امتیازها مجدد محاسبه شود. با این حال همین پنجمی دنیا برای من خیلی ارزشمند است چرا که سال گذشته نفر نهم شده بودم.

نفر پنجم مسابقات قوی ترین مردان جهان 2021 بحرین ضمن تشکر و قدردانی از عارف فرج نژاد و کریم طالشی به عنوان مربیان خود و ناصر تالشی و دکتر شاهی بابت همراهی ها و زحماتی که طی این مدت کشیدند، عنوان کرد: از روابط عمومی فدراسیون تشکر ویژه دارم که باعث شد مردم برای اولین بار به صورت زنده شاهد این رقابت ها باشند. بعد از پایان مسابقه طی تماسی که با دوستان داشتم و متوجه شدم خیلی از دوستان و آشنایان با هم جمع شده بودند و مسابقه را از پخش زنده صفحه اینستاگرام فدراسیون بدنسازی دنبال می کردند.  

رامین فرج نژاد همچنین در پایان افزود: رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باعث شد که برای اولین بار در قالب تیم ملی در رقابت های جهانی حضور داشته باشیم که بسیار قابل تقدیر و تشکر است. قطعاً با حمایت ها فدراسیون در سال های آینده خیلی پر قدرت تر ظاهر می شویم. این روحیه دادن در عملکرد ورزشکار خیلی تاثیر گذار است. امیدوارم حمایت های فدراسیون پایدار باشد. قهرمانی در این مسابقات دور از دسترس نیست.