1403/01/30

برگزاری مجمع عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان/ نصیرزاده: باید به دنبال درآمد پایدار باشید

مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان امروز 24 اسفندماه با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان امروز 24 اسفندماه با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مصطفی مرادی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، مجید محمدی معاون اداره کل ورزش و جوانان، وحید اسدیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان و اعضای مجمع این هیات برگزار شد.

در ابتدای جلسه دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام به حضار خوشامدگویی کرد و رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان به ارائه توضیحاتی در رابطه با فعالیت های سال جاری هیات از جمله کلاس های آموزشی و برگزاری مسابقات و اعزام تیم به رقابت های کشوری پرداخت. همچنین پس از ارائه گزارش خزانه دار هیات، چند نفر از اعضا مجمع نکات مدنظر خود را مطرح کردند.

عبدالمهدی نصیرزاده نیز صحبت های خود در مجمع عمومی سالیانه استان سمنان با موضوع ورزش بانوان آغاز کرد و گفت: ورزش بانوان همانطور که برای فدراسیون بدنسازی و هیات های استانی یک فرصت است، می تواند یک تهدید هم باشد. باید ارزش های ایرانی و اسلامی در ورزش بانوان رعایت شود. تاکنون در سه رشته مچ اندازی، پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج فعالیت بانوان آغاز شده و اسدیان رییس هیات استان سمنان هم باید دقت بیشتری در این خصوص به خرج دهد.

رییس فدراسیون بدنسازی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: اینکه در بخش داوری استان سمنان توانسته آقای ابونوری را به جامعه داوری کشور معرفی کند، یک افتخار است و هیات استان هم باید به این داور بیشتر توجه کند. همچنین در بخش مالی گزارشی که ارائه شد، به نظرم هیات سمنان سهم اندکی آورده مالی داشته، اما باید برنامه ریزی صورت بگیرد تا درآمد پایداری برای هیات به وجود بیاید. کمک هایی که فدراسیون به هیات ها انجام می دهد، بر اساس عملکرد و آورده مالی آنهاست. در واقع هر هیاتی بیشتر بتواند درآمدزایی کند، بیشتر مورد توجه فدراسیون خواهد بود.

نصیرزاده همچنین درباره خسارتی که باشگاهها از کرونا دیده اند، گفت: فقط عشق می تواند كساني كه در ورزش سرمايه گذارى مي كنند را در این حوزه ماندگار کند. ما شاید نتوانیم قدردان زحمات این دوستان باشیم. هیات استان هم باید پیگیر دریافت وام برای باشگاههای آسیب دیده باشد.