1403/02/05

اعضای جدید کمیته قویترین مردان معرفی شدند/ فاطمی دبیر شد، شیردل مسئول کمیته فنی

بنا به پیشنهاد رییس کمیته قویترین مردان و با حکم رییس فدراسیون اعضای جدید این کمیته معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عصر امروز(دوشنبه 25 اسفندماه) طی مراسمی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، رضا سلطانی سرپرست سازمان تیم های ملی و فرامرز خودنگاه رییس کمیته قویترین مردان، احکام اعضای جدید کمیته قویترین مردان به آن ها اعطا شد.

طبق این احکام که با پیشنهاد رییس کمیته قویترین مردان و با تایید رییس فدراسیون به امضا رسیده، مهدی فاطمی به عنوان دبیر کمیته قویترین مردان، مهدی شیردل به عنوان مسئول کمیته فنی  قویترین مردان، بابک قضیانی به عنوان دبیر کمیته فنی قویترین مردان، پیمان ماهری پور به عنوان مسئول کمیته داوران قویترین مردان و علیرضا ظرفچی به عنوان مسئول مربیان کمیته قویترین مردان منصوب شدند.

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این مراسم گفت: در ابتدا جا دارد موفقیت اخیر دو تن از ورزشکاران قویترین مردان در مسابقات جهانی بحرین را تبریک بگویم. همه نفراتی که در جلسه امروز حاضر هستند، از قهرمانان و بزرگان قویترین مردان به شمار می روند. قطعا آن ها بر اساس شایستگی خود انتخاب شدند و انتظار داریم در قبال وظیفه ای که به آن ها سپرده شده، در آینده پاسخگو باشند.

همچنین فرامرز خودنگاه نیز با تبریک موفقیت عزت پور و فرج نژاد در بحرین گفت: اعتقاد دارم قویترین مردان ایران شهدا و جانبازان هستند. امروز هم اگر موفقیتی در این رشته به دست آمده، حاصل تلاش همه کسانی که در سال های اخیر در این کمیته زحمت کشیدند. ما بارها به خاطر برگزاری مسابقات سنگین مورد انتقاد قرار گرفتیم، اما همین سنگینی مسابقات باعث بالا رفتن آمادگی ورزشکاران ما و موفقیت آن ها در عرصه های جهانی شده است. امیدوارم در سال جدید در کنار نفرات جدیدی که به ما اضافه شدند، بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.