1403/01/31

طاهری: هدف ما بالا بردن سطح علمی مربیان است/ برگزاری مسابقات کشوری روحیه ورزشکاران را بالا برد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان لرستان گفت: هدف ما بالا بردن سطح علمی و آموزشی علاقه مندان و مربیان استان به این رشته است و به همین منظور برای سال آینده تمرکزمان بیشتر بر روی برگزاری کلاس های آموزشی خواهد بود.

سید مجید طاهری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص عملکرد یک ساله استان لرستان اظهار داشت: بخاطر وضعیت حاکم در کشور و جهان در خصوص ویروس کرونا مسابقه ای نمی توانستیم برگزار کنیم اما کلاس های آموزشی همچون فیتنس را به صورت آنلاین با حضور 100 نفر از علاقه مندان برگزار کردیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان لرستان با اشاره به اینکه آزمون تخصصی فیتنس به سال آینده موکول شد، افزود: هدف ما بالا بردن سطح علمی و آموزشی علاقه مندان و مربیان استان به این رشته است. به همین منظور برای سال آینده تمرکزمان بیشتر بر روی برگزاری کلاس های آموزشی خواهد بود و برگزاری کلاس مربیگری فیتنس و بدنسازی درجه 3 را در دستور کار قرار دادیم.

وی همچنين در ادامه در خصوص حضور تيم لرستان در شانزدهمين دوره مسابقات قهرمانی كشور تصريح كرد: تيم لرستان شامل ٩ ورزشكار بود كه ايمان رضايی ورزشكار سنگين وزن پرورش اندام موفق به كسب مدال طلا شد و يكی ديگر از نمايندگان استان در رشته فيزيك مقام چهارمي را بدست آورد.

طاهری بازتاب برگزاري مسابقات كشوري را مثبت دانست و بيان كرد: بعد از مدت ها برگزاری مسابقه باعث ايجاد روحيه در مربيان، ورزشكاران و به طور کل جامعه ورزشی شد. ضمن اينكه مسابقات به خوبي برگزار شد و جا دارد از رئيس فدراسيون و مسئولين برگزاری مسابقه در جزيره كيش بخاطر تمام زحماتی كه كشيدند، قدردانی و تشكر كنم.

رئيس هيات بدنسازی و پرورش اندام استان لرستان در پايان خاطرنشان كرد: پيشاپيش سال ١٤٠٠ را خدمت همه ملت ايران بخصوص ورزشكاران، مربيان و داوران تبريك عرض می كنم. اميدوارم سالی پر از خير و بركت و دور از هرگونه بيماري برای هموطنان عزيزم باشد. انشاالله سال جديد سالی پر از موفقيت و پيروزی برای تمام رشته های ورزشی كشور باشد.