1403/01/09

برگزاری سمینار داوری بین المللی فیتنس با تدریس رییس کمیسیون داوران IFBB

سمینار داوری بین المللی فیتنس و بازآموزی داوری طبق آخرین قوانین بین الملل با تدریس پاول فیلبورن رئیس کمیسیون داوران فدراسیون جهانی 17 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پاول فیلبورن رئیس کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام نیز همراه با رافائل سانتونخا رییس IFBB شامگاه 16 فروردین ماه وارد تهران خواهد شد.

در همین راستا و طبق هماهنگی های به عمل آمده میان فدراسیون بدنسازی ایران و IFBB مقرر شد سمینار داوری بین المللی فیتنس و بازآموزی داوری طبق آخرین قوانین بین الملل با تدریس پاول فیلبورن رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی روز 17 فروردین ماه از ساعت 10 الی 16 برگزار گردد. حضور در این سمینار برای عموم آزاد خواهد بود.

طبق اعلام کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی حضور در این سمینار برای تمامی داوران بین المللی الزامی است و عدم حضور داوران بین المللی در این سمینار به منزله تعلیق و تعدیل شدن دفترچه داوری آن ها خواهد بود. هزینه حضور در این سمینار بنا بر اعلام فدراسیون جهانی صد دلار تعیین شده است.

همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کمیسیون داوران مقرر شد بلافاصله بعد از برگزاری این سمینار از داوران درجه یک حاضر در این سمینار آزمونی اخذ شود تا در نهایت 30 نفر از منتخبان برای حضور در کلاس داوری بین المللی که همزمان با مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و با حضور رئیس کمیته داوران IFBB برگزار خواهد شد، معرفی شوند. بنابراین حضور داوران درجه یکی که قصد حضور در کلاس بین المللی داوری و اخذ دفترچه بین المللی را دارند، در سمینار روز 17 فروردین ماه الزامی است.

مکان برگزاری سمینار داوری بین المللی فیتنس و بازآموزی داوری طبق آخرین قوانین بین الملل متعاقبا از طریق روابط عمومی فدراسیون اعلام خواهد شد.