1403/01/09

عیدی وزیر ورزش به جامعه بدنسازی/ پایان سال ها انتظار؛ کلنگ خانه بدنسازی به زمین می خورد

با مساعدت وزیر ورزش و جوانان بعد از سال ها کلنگ خانه بدنسازی در مجموعه ورزشی آزادی به زمین خواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز یکشنبه به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت. در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی ضمن عرض تبریک سال نو به دکتر سلطانی فر، مسائل روز این فدراسیون را مطرح کرد.

یکی از مهمترین بحث های مطرح شده در این نشست، پیرامون زمینی بود که از چندی پیش قرار است در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار فدراسیون بدنسازی قرار بگیرد. رییس فدراسیون بدنسازی از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد مساحت این زمین افزایش پیدا کند تا فدراسیون بتواند یک خانه بدنسازی مجهز را در آینده ای نزدیک در اختیار تیم های ملی، قهرمانان و ورزشکاران قرار دهد.

این درخواست با مساعدت و موافقت وزیر ورزش و جوانان همراه شد تا دکتر مسعود سلطانی فر در ایام نوروز به جامعه بدنسازی عیدی بدهد.

بدین ترتیب بعد از سال ها انتظار و با پیگیری رییس فدراسیون به زودی کلنگ ساخت خانه بدنسازی طی مراسمی به زمین زده خواهد شد تا شاهد ساخت کمپ تیم های ملی و ساختمان جدید فدراسیون در این مکان باشیم.

در ادامه این نشست همچنین موضوع پخش زنده مسابقات قویترین مردان از تلویزیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر ورزش و جوانان با حمایت از این اتفاق اعلام کرد این موضوع را از مسئولان صداوسیما پیگیری خواهد کرد.

همچنین در پایان نیز نصیرزاده با ارائه گزارشی به برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس و سفر رییس فدراسیون جهانی بدنسازی به تهران در فروردین ماه پرداخت که دکتر سلطانی فر حمایت خود را از این موضوعات نیز اعلام کرد.