1403/01/31
حسین کریمی، قهرمان ماسکولار فیزیک جهان:

خودم را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می کنم/در همین چند ماه اتفاقات مثبتی در فدراسیون رخ داده

قهرمان ماسکولار فیزیک جهان در سال 2019 ابراز امیدواری کرد که با آمادگی کامل در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند.

حسین کریمی، قهرمان جهان در رشته ماسکولارفیزیک در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره حضورش در مسابقات بین المللی در ماههای اخیر اظهار داشت: من در سال 2019 به امارات رفتم و در این کشور به مدت یک سال و نیم به ورزش حرفه ای، تمرین و مربیگری مشغول بودم.

وی افزود: هرچند باشگاهها به خاطر کرونا مدتی تعطیل بود اما بعد از آن، کارم را از سر گرفتم و بدن خود را آماده نگه داشتم. اخیرا یکی دو مسابقه داده ام از جمله یک مسابقه در امارات و مسابقه دیگری در روسیه. از نتایج خودم در این رقابتها راضی هستم و به اهدافی که در این مدت داشتم، دست یافتم.

قهرمان ماسکولار فیزیک جهان در سال 2019 درباره مسابقات انتخابی تیم ملی در مردادماه خاطرنشان کرد: برنامه ام این است که روند آماده سازی خود را حفظ کنم و خودم را برای چند مسابقه در آینده آماده سازم. امیدوارم تا آن موقع در آمادگی به سر ببرم و بتوانم در رقابتها شرکت کنم.

وی درباره شرایط فدراسیون بدنسازی اذعان داشت: من از سال 1389 ملی پوش بودم و در این مدت در سه رشته پرس سینه، پاور لیفتینگ و ماسکولار فیزیک این فدراسیون، ملی پوش بوده ام. فکر می کنم همه به این نتیجه رسیده اند که در این مدت کوتاه فعالیت ها خیلی متفاوت بوده و دکتر نصیرزاده عملکرد خیلی خوبی را نسبت به گذشته در پیش گرفته است. امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

کریمی در خاتمه درباره مراسم تجلیل از قهرمانان که بهمن سال 99 برگزار شد، گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان افتخار بزرگی بود که متاسفانه به خاطر شرایط کاری، کم سعادتی بودم و نتوانستم در آن حاضر شوم. البته از دور مراسم را پیگیری می کردم و ویدئویی هم فرستادم. هرچند حضور فیزیکی قطعا حس و حال بهتری داشت اما برایم جالب بود که در این سالها این اولین باری بود که چنین مراسم تجلیلی را می دیدم که به این شکل باشکوه برگزار شد.