1403/01/10
سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر داد؛

مدارک سمینارهای بین المللی مبانی فیتنس و داوری آماده تحویل است

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از آماده شدن مدارک سمینارهای بین المللی مبانی فیتنس و داوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صادق هاشمی درباره برگزاری سمینارهای بین المللی فیتنس و مدارک این سمینارها اظهار داشت: مدارک سمینار بین المللی اصول و مبانی فیتنس که با تدریس مدرسین بین المللی در تاریخ 17 فروردین در هتل المپیک برگزار گردید، به همراه مدارک سمینار بین المللی داوری که درهمان روز با تدریس رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی آقای پاول برگزار شد، آماده شده است.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ارتباط با زمان تحویل این مدارک افزود: عزیزانی که در این سمینارها شرکت کرده بودند، می توانند با هماهنگی قبلی در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 الی 14 برای دریافت گواهی خود به محل فدراسیون با در دست داشتن کارت ملی حضور به هم رسانند. همچنین برای سهولت عزیزان که از شهرستان شرکت کرده بودند، امکان ارسال پستی نیز فراهم شده که بعد از دریافت اطلاعات کامل این مدارک برای این افراد ارسال می گردد.

هاشمی در خاتمه تصریح کرد: لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این دوره ها قبل از هر گونه اقدام برای دریافت مدرک حتما از قبل با شماره تلفن 09209002120 تماس برقرار کرده یا از طریق واتس آپ پیام ارسال نمایند.

گفتنی است؛ لیست اسامی شرکت کنندگان در دوره های بین المللی مبانی فیتنس و داوری در پیوست قابل مشاهده است.