1403/01/09

کارخانه: برای شرکت در مسابقات بین المللی، تنها از طریق فدراسیون اقدام شود

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام توصیه کرد که ورزشکاران تنها از طریق مراجع قانونی و فدراسیون در مسابقات برون مرزی شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر مرتضی کارخانه درباره دعوت اخیر برخی افراد از ورزشکاران برای حضور در میادین بین المللی اظهار داشت: مطلع شدیم عده ای افراد سودجو در جامعه اقدام به تبلیغات جهت شرکت در مسابقات بین المللی و میادین برون مرزی و دعوت از ورزشکاران نموده اند که این اقدام غیرقانونی و برعلیه مصالح نظام جمهوری اسلامی و اهداف فدراسیون است.

وی افزود: این امر حتما از طریق کمیته های حقوقی و انضباطی فدراسیون و حراست پیگیری و منجر به صدور آراء انضباطی، هم در مورد ورزشکاران خاطی و هم در مورد کلیه عوامل وابسته به این جریان خواهد شد. لاجرم معرفی این افراد به مراجع قضایی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی جهت پیگیری قضایی و کیفری این موضوع صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه توصیه کرد:  لذا توصیه می کنم اگر تمایلی برای شرکت در مسابقات بین المللی و میادین برون مرزی هست، از طریق مراجع قانونی و فدراسیون اقدام شود و حتما حمایت فدراسیون از این عزیزان صورت خواهد گرفت. خواهشمندم به هیچ وجه ورزشکاران محترم در میادین و جریانات خارج از فدراسیون شرکت نکنند و این افراد هم اگر خواستند تیمی را به مسابقات بین المللی اعزام کنند، با مراجعه به فدراسیون و از طریق مراجع قانونی و فدراسیون صورت گیرد.