1403/01/09
دیدار سرپرست کمیته بدنسازی با روسای فدراسیون های اسکی، روستایی و دانشگاهی؛

آهنجان: برنامه ریزی برای برگزاری دوره های مربیگری بدنسازی رشته های مختلف ورزشی در حال انجام است

سرپرست کمیته بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عباس نظریان، محمد تقی امیری خراسانی و هادی بشیریان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، شهرام آهنجان با حضور در محل فدراسیون اسکی طی دیدار و گفت و گویی که با عباس نظریان رئیس این فدراسیون داشت خاطر نشان کرد: به زودی دوره های مربیگری بدنسازی رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود. آئین نامه، سرفصل دروس، برنامه ریزی دوره های مربیگری بدنسازی رشته های مختلف ورزشی و تربیت مدرس بدنساز رشته های مختلف تدوین و به‌زودی برگزاری این دوره‌های آموزشی آغاز خواهد شد.

رئیس فدراسیون اسکی ضمن استقبال از برگزاری دوره های تربیت بدنساز حرفه ای از تصمیم بجای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تقدیر کرد.

همچنین سرپرست کمیته بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی نشست و تبادل نظری که با محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی داشت بر ضرورت تربیت مربی بدنسازی، ویژه خانه‌های ورزش روستایی و بازی های بومی محلی تاکید کرد. او همچنین با تاکید بر ورزش پاک، پیشنهاد برگزاری مسابقات بدنسازی روستاهای کشور و مسابقات قویترین مردان روستایی و عشایری با بومی سازی آیتم‌ها و در نظر گرفتن اقلیم و سایر موارد را مطرح که مورد استقبال امیری خراسانی نیز قرار گرفت.

آهنجان همچنین طی دیدارش با رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی اظهار داشت: از همه ظرفیت های دانشگاهی و اساتید حوزه علوم ورزشی در برگزاری دوره های "تربیت مدرس بدنسازی رشته های ورزشی" استفاده خواهیم کرد.

سرپرست کمیته بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این نشست صمیمی با بشیریان، رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی با اشاره به بهره مندی این فدراسیون از دانش اساتید دکتری حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی، تصریح کرد: در صورتی که این اساتید در دوره های "تربیت مدرس بدنسازی" فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شرکت کنند، با توجه به تحصیلات و ویژگی های بارز استادی می توانند به‌عنوان مدرس بدنسازی در فدراسیون ها و باشگاه های بدنسازی نیز ارائه خدمت نمایند.

بشیریان ضمن استقبال از این طرح، آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت های دانشگاهی اعم از توان علمی اساتید، اماکن ورزشی، آزمایشگاه ها، آمفی تئاتر و کلاس‌های مجهز سمعی و بصری در دانشگاه‌ها اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد که در قالب یک تفاهم نامه مشترک همکاری خوبی با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درخصوص برگزاری این دوره ها داشته باشیم.