1403/01/31

معرفی اعضای کمیته مچ‌اندازی اندازی و پرورش اندام استان هرمزگان/ زمان برگزاری مسابقات مچ‌اندازی بانوان و آقایان مشخص شد

هیات بدنسازی وپرورش اندام استان هرمزگان طی یک روز شلوغ کاری اعضای دو کمیته مچ‌اندازی اندازی و پرورش اندام را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، در تاریخ ۱۶ اردیبهشت جلسه ای با حضور رئیس هیات بدنسازی استان، رئیس هیات شهرستان، دبیر و رییس کمیته بازرسی و  اعضا و روسای کمیته های این هیات برگزار شد.

با توجه به اهمیت حضور و مشارکت بانوان در عرصه‌های ورزشی این جلسه نیز با حضور نایب رئیس و روسای کمیته های مختلف بانوان استان هرمزگان برگزار گردید.

بهنام سالاری، رئیس کمیته پرورش اندام استان سعید دستان به عنوان دبیر کمیته، محمد حاتمی، آرمین بحیرایی، بهزاد گرجی زاده را به عنوان اعضای این کمیته معرفی کرد.

در ادامه این نشست عرفان رادمهر رییس کمیته مچ اندازی حسین رضایی را عنوان دبیر کمیته مچ‌اندازی و مهدی صادقی جغدری، سید طاهر حسینی سیاهویی، عبدالمجید محمدی را اعضای این کمیته معرفی نمود.

طی این جلسه با در نظر گرفتن آمادگی و توانایی اعضا، تاریخ برگزاری مسابقات استانی مچ‌اندازی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری مشخص شد.

همچنین در ادامه این نشست مرداد ماه سال جاری به عنوان زمان برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان نیز تعیین شد.

 گفتنی است، نفرات برتر و برگزیده مسابقات مچ‌اندازی و پرورش اندام استان جواز صعود به مسابقات کشوری را کسب خواهند کرد.

شایان ذکر است؛با توجه به آمادگی هیات بدنسازی استان هرمزگان مسابقات پاورلیفتینگ، مچ‌اندازی و فیتنس چلنچ بر اساس تقویم کشوری در استان برگزار خواهد شد.

جلسات هفتگی هیات بدنسازی با هدف انسجام، هماهنگی و همفکری هیات رئیسه با اعضاء و روسای کمیته‌های مختلف این هیات برگزار می‌شود که روند صعودی روبه‌رشدی را داشته است.