1403/01/31
سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد:

روسای هیات‌های استانی از طریق معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی پیگیر بازگشایی باشگاه‌ها باشند

با توجه به تفویض اختیار ستاد ملی کرونا به استان‌ها، سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به روسای هیات‌های استانی ابلاغ کرد در راستای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه نشست مشترکی را برگزار کنند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ محمد تقی امیری خراسانی گفت: با توجه به پیگیری‌های فدراسیون از طریق مقام عالی وزارت ورزش و جوانان جهت احقاق حق باشگاه داران و جلوگیری از تعطیلی باشگاه‌ها و با توجه به اینکه ستاد ملی کرونا به استان ها تفویض اختیار کرده، در جلسه‌ای که با معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای داشتیم مقرر شد تا هیات‌های استانی با  هماهنگی ادارات کل با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه طی نشستی راهکارهای جلوگیری از تعطیلی باشگاه‌ها را بررسی کنند.


وی افزود: همانطور که در قبل هم عنوان شده، باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نسبت، خیلی کم‌خطرتر از مکان‌های عمومی هستند. و از روسای هیات‌های استانی خواسته‌ایم در این باره گزارش‌های خود را در جلسه با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تقدیم کنند و مدافع حقوق باشگاه‌داران، مربیان و ورزشکاران باشند.


سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه مجوز باشگاه‌ها توسط ادارات کل صادر می‌گردد، فدراسیون در بسته بودن و یا باز بودن باشگاه‌ها سهمی ندارد، اما با توجه به اینکه باشگاه‌داران و جامعه مربیان شغلی جز این نداشته و از این راه ابرار معاش می‌کنند، وظیفه خود دانستیم تا به سهم خود در بازگشایی باشگاه‌ها پیگیری کنیم.