1403/01/10

حضور کارشناسان دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش در فدراسیون بدنسازی

نشست کارشناسان دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آقایان ثابتی و رحمانیون و خانم ها زمانی و هاشمی از کارشناسان دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نشستی را با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون و آیت ارجمند سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون برگزار کردند.

در این نشست ارزیابی عملکرد فدراسیون در بخش آموزش های پایه و استعدادیابی در سال 1400 صورت گرفت و مسئولان در خصوص برنامه های فدراسیون در این در سال پیش رو نیز گزارشی را ارائه کردند که نتیجه ارزیابی کارشناسان وزارت ورزش از فعالیت های آموزشی فدراسیون بدنسازی کاملا مثبت بود. 

رییس فدراسیون بدنسازی در بخش بعدی به صحبت پرداخت و گفت: به جرات می توانم بگویم که باکیفیت ترین کلاس های آموزشی در فدراسیون بدنسازی برگزار می شود و هر آزمونی که در پایان دوره ها انجام می گیرد، خودش یک کنکور است. با همسان سازی که انجام دادیم، مدرسین ما محتوای یکسانی را برای تدریس در اختیار دارند. شاید برخی هجمه ها علیه فدراسیون نیز به خاطر مخاطبان پرتعدادی است که فدراسیون بدنسازی در طول سال دارد.

وی افزود: ماهیت کار آموزش در فدراسیون بدنسازی کم نقص بوده و این برخی افراد سودجود و برخی موسسات دیگر هستند که با موازی کاری و اقدامات غیرقانونی برای ما حواشی ایجاد می کنند. 

در پایان این نشست نیز طرح های پیشنهادی از سوی حاضران در جلسه مطرح و برنامه ریزی برای رشد و تعالی در بخش آموزش های پایه و استعدادیابی در فدراسیون در سال پیش رو نهایی شد.