1403/01/10
با حضور نمایندگان ایران؛

کنگره بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا برگزار شد

کنگره بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور رییس و دبیر کمیته مچ اندازی ایران در سمرقند ازبکستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در ابتدای کنگره بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا که با حضور رییس، دبیر و سایر مسئولان کنفدراسیون آسیا، روسای مچ اندازی کشورهای آسیایی و اسدالله عزیزیان و مهرداد آرین رییس و دبیر کمیته مچ اندازی ایران برگزار شد، "دی جیم بک" رییس AAF به سخنرانی پرداخت و سپس دبیر کنفدراسیون آسیا توضیحاتی را در خصوص مسابقات ارائه کرد.

بعد از صحبت های صورت گرفته از سوی رییس فدراسیون ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا 2022، بحث تعیین میزبان مسابقات در سال 2023 مطرح شد که ایران در کنار هند و تاجیکستان جزو کاندیداهای میزبانی قرار گرفت.

در همین راستا مسئولان کمیته مچ اندازی ایران از رییس و دبیر کنفدراسیون آسیا دعوت کردند طی ماههای آینده با سفر به ایران در خصوص میزبانی مذاکرات بیشتری صورت پذیرد.

گفتنی است؛ تیم ملی مچ اندازی ایران که در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات آسیایی 2022 شرکت کرده، از امروز رقابت های خود را در بخش معلولین و پیشکسوتان آغاز کرده است.