1403/01/10

بازرگان: زنجان پتانسیل میزبانی بخشی از رویدادهای فدراسیون بدنسازی را دارد/ به دنبال شرکت در لیگ پاورلیفتینگ هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زنجان دارای پتانسیل خوبی در رشته پاورلیفتینگ است و به دنبال تیمداری در لیگ برتر این رشته هستیم.

جواد بازرگان در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: امروز با حضور سه کاندیدا رقابت خوب و نزدیکی را شاهد بودیم. البته انتخابات در فضایی بسیار آرام و دوستانه برگزار شد و فردی هم که انتخاب شد، مورد قبول اعضای مجمع بود. آقای شهبازی از بدنه رشته بدنسازی هستند و امیدوارم از این پس با حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در هیات بدنسازی استان باشیم.

وی افزود: آقای دکتر نصیرزاده در مجمع مساعدت به خرج دادند و اعلام کردند این آمادگی از سوی فدراسیون وجود دارد که در رویدادهایی که هیات استان زنجان پتانسیل آن را دارد، میزبانی را به این استان واگذار کنند. امیدوارم با حضور آقای شهبازی به عنوان رییس هیات و همچنین حمایت های ریاست فدراسیون، بتوانیم اتفاقات جدیدی را در رشته های زیرمجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام رقم بزنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص مطرح شدن بحث تیمداری این استان در لیگ پاورلیفتینگ عنوان کرد: پاورلیفتینگ یکی از رشته هایی است که زنجان در آن پتانسیل بالایی دارد و هم اکنون چند نفر از این استان در عضویت تیم ملی هستند. با این حال ظرفیت منابع دولتی محدود است و بایستی به دنبال استفاده از ظرفیت بخشی خصوصی باشیم. این جزو دستور کار ما هست و انشالله بتوانیم حضور یک نماینده از استان زنجان در دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ را عملی کنیم.

بازرگان در پایان در خصوص تعامل با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: انشالله با همدلی و همراهی فدراسیون بتوانیم تعامل خوبی را برقرار کرده و میزبان بخشی از برنامه های فدراسیون در سال 1401 در استان زنجان باشیم.