1403/01/10
بعد از دریافت حکم از ریاست فدراسیون؛

شهبازی: به دنبال تیمداری در لیگ و میزبانی از جام باشگاههای جهان هستیم/ به سوی همه بزرگان دست یاری دراز می کنم

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: رایزنی های خوبی صورت گرفته که امیدوارم در نهایت به حضور یک تیم قدرتمند از زنجان در لیگ پاورلیفتینگ منجر شود.

علی شهبازی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از دریافت حکم خود از ریاست فدراسیون اظهار داشت: خداوند را شاکر و سپاسگزارم که این فرصت شامل حال من شد تا بتوانم به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان و خادم ورزشکاران فعالیت کنم. جا دارد از اعتماد اعضای مجمع و دکتر نصیرزاده و آقای بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هم تشکر کنم. البته برخی اتفاقات باعث شد تا بنده با یک وقفه کار خودم را در هیات آغاز کنم و چند روزی است که هیات را تحویل گرفتم. 

وی افزود: از آنجایی که در حدود یک سال، هیات با سرپرست فعالیت می کرد، برخی از فعالیت ها با روند کند انجام شده و نیاز به رسیدگی سریع دارد. در پی این هستیم که اول از همه عقب افتادگی ها را جبران کنیم و کارها روتین پیگیری شود. 

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در خصوص تیمداری این استان در لیگ پاورلیفتینگ عنوان کرد: بعد از حضور ریاست محترم فدراسیون در استان زنجان و مذاکراتی که با مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین شهردار زنجان صورت گرفت، بحث تیمداری به صورت جدی پیگیری می شود. زنجان یکی از قطب های اصلی پاورلیفتینگ در کشور است و این پتانسیل را دارد. بنده هم با حضور در فدراسیون نشستی را با دکتر نصیرزاده داشتم که امیدوارم در نهایت به حضور یک تیم قدرتمند از زنجان در لیگ منجر شود.

شهبازی با اشاره به پروژه میزبانی دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان گفت: موضوع میزبانی هم به صورت جدی مطرح است. حتی آقای فیروزفر شهردار زنجان هم به همینطور در فدراسیون حضور یافت و نشستی را با دکتر نصیرزاده داشت. بنده هم به عنوان رییس هیات استان قطعا پیگیر هستم که این اتفاق بزرگ در زنجان رخ دهد.  

وی در پایان افزود: از همه بزرگان، قهرمانان و پیشکسوتان می خواهم که در راستای رشد و شکوفایی هیات به بنده کمک کنند. قطعا بدون کمک این عزیزان نمی توانیم در مسیر موفقیت گام برداریم.