1403/01/09

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با استاندار کرمانشاه/ نصیرزاده: امیدوارم خاطره ای خوش از کرمانشاه در ذهن ورزشکاران بماند/ امیری مقدم: آمادگی میزبانی از مسابقات جهانی را هم داریم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از حضور در کرمانشاه با بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در جلسه ای شرکت کرد.

در این نشست نصیرزاده با اشاره به اعطای میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام به استان کرمانشاه در تاریخ 18 الی 22 مرداد گفت: امیدواریم با کمک و حمایت های شما و اتحاد در جامعه ورزشی استان بتوانیم شاهد برگزاری یک رقابت باشکوه در کرمانشاه باشیم. تمامی مدعیان از سراسر ایران در این رقابت ها حضور پیدا می کنند و اهمیت زیادی دارد تا با خاطره ای خوش این شهر را ترک کنند. البته فدراسیون هم در کنار مسئولان استان کرمانشاه است. بی شک در صورت کسب نمره قبولی در میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی، کرمانشاه این پتانسیل را دارد که حتی میزبان مسابقات بین المللی از جمله مسابقات قهرمانی جوانان جهان باشد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: موضوع دیگر بحث حضور یک نماینده قدرتمند از کرمانشاه در لیگ برتر پاورلیفتینگ است. سال گذشته هم این استان در لیگ نماینده داشت و به عنوان سوم رسید. با حمایت های استانداری قطعا می توانیم امیدوار باشیم در دومین دوره این رقابت ها که با حضور باشگاههای صاحب نامی هم برگزار می شود، یک نماینده هم از استان کرمانشاه با یک تیمی در لیگ پاورلیفتینگ شرکت کند.

در ادامه این نشست امیری مقدم با اشاره به پتانسیل بالای ورزش کرمانشاه در ورزش های قدرتی گفت: با توجه به وجود علاقه و زمینه فعلی، قطعا برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین المللی در رشته های قدرتی از جمله پرورش اندام و پاورلیفتینگ می تواند باعث ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان کرمانشاهی شود. بنده در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتم، به ایشان هم گفتم کرمانشاه آماده میزبانی مسابقات ملی و بین المللی است و حالا که این فرصت در رشته ای مثل پرورش اندام فراهم شده، ما با هر آنچه در توان داریم، از این رویداد حمایت می کنیم. امیدوارم با پشتیبانی مسوولان استان و کمک فدراسیون بتوانیم مسابقه آبرومندانه ای را در کرمانشاه برگزار کنیم. قطعا کرمانشاه ظرفیت برگزاری مسابقات جهانی را هم دارد، اما باید اول از آزمون سخت برگزاری مسابقات کشوری سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: در بحث رشته پرورش اندام با توجه به علاقه مندان و باشگاههای پرتعداد در سطح استان، باید بگویم که از قهرمانی برای ما مهمتر، اخلاق است. باشگاهی نباید در سطح استان فعالیت کند؛ مگر اینکه اخلاق حرفه ای را رعایت کند. با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی می توانیم به بحث مکمل ها و داروهای غیرمجاز ورود کنیم و نگذاریم سلامت افراد به خطر بیفتد.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: در خصوص ورود به لیگ پاورلیفتینگ نیز ما آمادگی داریم و سعی می کنیم با استفاده از ظرفیت حامیان مالی به این رقابت ها وارد شویم. البته که من هر جا بودم، اول از همه ساخت سالن های ورزشی را در اولویت گذاشتم و به نظرم در این زمینه نیز باید برنامه ریزی داشته باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست، مهدی حاتمی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه نیز رییس فدراسیون را همراهی می کرد.