1403/01/10

نشست صمیمی رییس فدراسیون بدنسازی با قهرمانان كرمانشاهى/ نصیرزاده: استان کرمانشاه مهد استعدادهای ناب است

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شامگاه چهارشنبه یک تیرماه با جمعی از قهرمانان و مسئولان هیات استان کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، شامگاه چهارشنبه یک تیرماه عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشستی با جمعی از قهرمانان از جمله ايوب بسامى، ميلاد عباس آبادى، عليرضا بيات و... و همچنين مسئولان هیات های شهرستانی استان کرمانشاه شرکت کرد.

در این نشست قهرمانان و مسئولان هیات ها ضمن خوشامدگویی، به بیان دغدغه های خود با رییس فدراسیون پرداختند.

در ادامه نیز نصیرزاده دقایقی برای حاضران در جلسه به صحبت پرداخت و اظهار داشت: جا دارد از زحمات آقای شیروانی رییس سابق هیات بدنسازی استان کرمانشاه قدردانی کنم و به آقای حاتمی هم بابت تلاش های بی وقفه ای که در چند ماه اخیر داشته، خداقوت و خسته نباشید بگویم. باید همگی دست به دست هم داده و برای برگزاری یک رقابت باشکوه در استان کرمانشاه آماده شوید. در دیداری که با استاندار کرمانشاه داشتیم، اتفاقات خوبی رخ داد و ایشان حمایت کاملی از ورزش پرورش اندام داشتند.

وی افزود: استان کرمانشاه قهرمانان بزرگی در تمامی رشته های زیرمجموعه فدراسیون از جمله پرورش اندام و پاورلیفتینگ دارد و مهد استعدادهای ناب است. قطعا اگر کرمانشاه بتواند میزبانی خوبی از مسابقات انتخابی تیم ملی داشته باشد، حال ورزش این استان خوب خواهد شد. شما باید قدر فرصتی که برای ورزش استان کرمانشاه ایجاد شده را بدانید.

گفتنی است؛ در پایان این نشست رییس فدراسیون با اهدای لوح از قهرمانان استان کرمانشاه تقدیر کرد.