1403/01/10

ديدار رييس فدراسيون بدنسازى با مديركل ورزش و جوانان كرمانشاه/ تفاهم نامه ميزبانى مسابقات انتخابى تيم ملى امضا شد

پایان بخش برنامه های رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش در استان کرمانشاه دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان این استان بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش، عبدالمهدی نصیر زاده ظهر روز پنجشنبه بعد از بازدید از امکانات شهر کرمانشاه برای میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام در مرداد ماه، نشستی را با صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار کرد؛ نشستى كه در پايان به امضاى تفاهم نامه ميزبانى مسابقات انجاميد. 

در این نشست نصیرزاده ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته جهت میزبانی با شکوه مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام گفت: شخصا قبلا سابقه برگزاری مسابقات در استان کرمانشاه را دارم که خاطرات خوشی از آنها رقابت ها برای من به جا مانده و امیدوارم این بار نیز بتوانیم یک خاطره بسیار خوش را برای ورزشکاران و اهالی پرورش اندام در کرمانشاه به جای بگذاریم. بدون شک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان کرمانشاه باید در مسیر پیش رو کنار هم باشند تا بتوانیم بهترین امکانات را برای ورزشکاران مهيا کنیم. به هر حال نفرات برتر این مسابقات قرار است نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی باشند که از اهمیت بالایی برای کشورمان برخوردار است. 

در ادامه نشست نیز صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از اعتماد و پیگیری دکتر نصیرزاده تشکر کنم که این میزبانی مهم و کشوری را به استان ما واگذار کردند و با حضورشان در کرمانشاه نشان دادند رقابت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. ورزش کرمانشاه یکی از قطب های ورزش کشور به حساب می آید و در پرورش اندام و رشته های قدرتی نیز، قدرت ورزشکاران کرمانشاهی نیز زبان زد خاص و عام است. ما هر چه در توان داریم برای برگزاری باشکوه مسابقات پیش رو در اختیار فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قرار خواهیم داد.

گفتنی است در پایان این نشست رایزنی های در خصوص تیم داری استان کرمانشاه در لیگ برتر پاورلیفتینگ صورت گرفت و مقرر شد به زودی اعلام آمادگی رسمی این استان برای شرکت در دومین دوره این رقابت ها به فدراسیون ارسال گردد.