1403/02/20

پيام فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام به مناسبت فرا رسيدن ١٢ فروردين "روز جمهورى اسلامى ايران"

فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام در پيامى فرا رسيدن ١٢ فروردين روز جمهورى اسلامى ايران را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، در متن اين پيام آمده است: 

یوم الله 12 فروردین، روز بزرگی است که به یمن پیروزی انقلاب اسلامی، کم نظیر ترین همه پرسی تاریخ کشور برگزار و خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری شد.
دوازدهم فروردین 58 فریاد توفنده مردم با ایمانی بود که با نام خدا بپا خواسته و با مجاهدت ها وایثار خود ، ضمن نفی استبداد واستکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای « آری» دادند.

روز جمهوري اسلامي، سند آزادي و استقلال ملت آزاده‌اي است كه براي دستيابي به آرمان های مقدس خود با استقامتي خستگي‌ناپذير و به بركت خون شهيدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است و تعبیر بدیع و زیبای معمار کبیر انقلاب اسلامی که این روز را، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما که باید زنده نگه داشته شود نامیدند، به خوبی نمایانگر عظمت و شوکت این روز حماسی است.

بدينوسيله فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام ضمن تبریک مجدد  سال جدید، 12 فروردین را به  همگان تبريك عرض نمى نمايد و اطمینان دارد در سالی که بنام  سال مهار تورم و رشد توليد نامگذارى شده، گوش به فرمان ولایت سالی توام با موفقیت و سربلندی و پیروزی در پیش رو خواهیم داشت.