1403/02/10

شیرزادیان: عملکرد فدراسیون در سال ١۴٠١ بی نظیر بود/ آماده میزبانی از مسابقات قویترین مردان در یزد هستیم

رئیس هیات بدنسازى و پرورش اندام استان یزد گفت: عملکرد فدراسیون در سال گذشته بی نظیر و فوق العاده بود و باید بگویم چنین سال پررونقی شاید هرگز تکرار نشود.

محسن شیرزادیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص عملکرد هيات بدنسازى استان يزد در سال ١٤٠١ اظهار داشت: خدا را شکر هیات درسال گذشته با توجه به حضور بنده و همکاران من در این مدت کوتاه عملکردی بی سابقه در بیست سال گذشته خودش داشته است. بطوری که برای اولین بار تیم مچ اندازی بانوان استان یزد قهرمان کشور شد. کسب مجموع ۷۱ مدال قهرمانی کشور در رشته های مختلف بدنسازی بانوان و آقایان بخش دیگرى از عملکرد هیات در سال گذشته بود. بايد به حضور پررنگ ورزشکاران استان یزد در مسابقات استانی، کشوری ، آسیایی و جهانی و کسب مدال های رنگارنگ نیز اشاره كنم. در بخش آموزش نیز برای ارتقا دانش مربیان و داوران سمینارها و دوره های مختلفی را برگزار کردیم که در تاریخ هیات بی سابقه بود. 

وی در مورد برنامه هیات یزد در سال جاری عنوان كرد: از مهمترین برنامه های هیات در سال جدید می توان به برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران، توجه به ورزش بانوان در رشته های فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ اشاره کرد. همچنین در بخش آموزش نیز برای افزایش دانش داوران و مربیان به دنبال برگزاری دوره ها و سمینارهای گسترده در سطح استان هستیم. 

رئیس هیات یزد در خصوص عملکرد فدراسیون درسال گذشته نیز تصریح کرد : عملکرد فدراسیون در سال گذشته بی نظیر و فوق العاده بود و باید بگویم چنین سال پررونقی شاید هرگز تکرار نشود. جا دارد همین جا از زحمات بی وقفه دکتر نصیرزاده که مسبب اصلی این اتفاق بود تشکر نمایم و یک خسته نباشید ویژه به ایشان و همکاران خود در فدراسیون می‌گویم. برگزارى مسابقات جوانان جهان و مستريونيورس اتفاق بزرگى بود. مستريونيورس براى اولين بار تمامى رشته هاى زيرمجموعه فدراسيون را كنار هم قرار داده بود. ديگر عملکرد خوب فدراسیون تشکیل کلاس های بروز و عالی مربیگری بین المللی بود که قهرمانان و مربیان باکمترین هزینه می‌توانستند دراین کلاس ها شرکت کنند و دانش فنی خود را افزایش دهند.