1403/02/09

برگزاری نشست رییس هیات بدنسازی ایلام با رییس فدراسیون/ نصیرزاده: ایلام می تواند میزبان یک رویداد بزرگ ملی باشد

نشست رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام و رییس کمیته فیزیک با رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محسن پیری رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام و رییس کمیته فیزیک فدراسیون با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست محسن پیری با ارائه برنامه های پیش روی هیات بدنسازی استان ایلام اعلام کرد این استان در سال جاری آمادگی میزبانی از مسابقات کشوری را در رشته های مختلف دارد.

همچنین پیری که مسئولیت کمیته فیزیک فدراسیون را هم برعهده دارد، با اشاره به برنامه های این کمیته برای مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گفت: با توجه به درخواست ورزشکاران باید برنامه ریزی صورت پذیرد ورزشکارانی که فاقد پاسپورت هستند، فرصت حضور در مسابقات را از دست ندهند. البته که قطعا آن ها حتی در صورت کسب مقام نمی توانند به عضویت تیم ملی دربیایند. کمیته فیزیک در حال تدارک برگزاری یک مسابقه جایزه بزرگ است و در صورت نهایی شدن آن اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز با استقبال از طرح های ارائه شده توسط پیری گفت: قطعا استان ایلام این توانایی را دارد که میزبان مسابقات ملی و حتی بین المللی باشد. باید با یک برنامه ریزی مناسب این اقدام را صورت دهیم. از سوی دیگر از برنامه هایی که کمیته فیزیک ارائه می کند و باعث رفاه حال ورزشکاران است، قطعا استقبال می کنیم.