1403/02/12

میرزاهد: اهداف ما در گیلان در راستای برنامه های فدراسیون است/ فدراسیون نشان داد می تواند از مسابقات جهانی میزبانی کند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان گفت: تمام اهداف و برنامه های ما در راستای برنامه های فدراسیون صورت می گیرد.

حمید میرزاهد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان اظهار داشت: این مجمع انتخاباتی با حضور ریاست فدراسیون جناب آقای دکتر نصیرزاده و معاونت اداره ورزش استان با کمال سلامت در حضور تمامی اعضا مجمع برگزار شد.

وی افزود: دکتر نصیرزاده با حضور در شهر رشت در ابتدا به مزار شهدا رفتند و با برکت حضور این شهدا ديدارهای خود را شروع کردند. رییس فدراسیون در این سفر با ریاست اداره ورزش و جوانان استان، معاونت استاندار و معاونت برنامه و بودجه دیداری داشتند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش استان گیلان درباره درخواست این استان برای میزبانی از مسابقات مستریونیورس 2024 ایران گفت: اگر فدراسیون این میزبانی را به گیلان اعطا کند، سعی می کنیم با زیرساخت هایی که داریم و جذب اسپانسر رقابت های خوبی را برگزار کنیم. در گذشته نیز میزبانی هایی داشتیم و نشان دادیم که می توانیم در اوج آرامش میزبان خوبی باشیم. 

میرزاهد همچنین با اشاره به برگزاری باشکوه رقابت های انتخابی تیم ملی جهانی ادامه داد: این رقابت ها بسیار باشکوه و فوق العاده برگزار شد و نشان از آن داشت که ما می توانیم رقابت هایی حتی در سطح قهرمانی جهان را در کشورمان برگزار کنیم. 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان درباره برنامه های خود در ۴ سال آینده اظهار داشت: بهبود کیفیت در بخش آموزش، حفظ کیفیت بالای استان در رشته فیتنس چلنج و برنامه ریزی برای بهبود استان در رشته های مچ اندازی و پرورش اندام از جمله اهداف اولیه ما به حساب می آید. البته تمام اهداف و برنامه های ما در راستای برنامه های فدراسیون است و زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان صورت می گیرد. امیدوار هستم تا بتوانم نقش مهمی در اجرای این اهداف داشته باشم.