1403/02/10

نشست رییس فدراسیون بدنسازی با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان/ بازرگان: زنجان می تواند یکی از پایگاههای اصلی فدراسیون بدنسازی باشد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محل فدراسیون میزبان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با حضور در فدراسیون بدنسازی با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست در خصوص تعامل و همکاری های بیشتر بین فدراسیون بدنسازی و اداره کل ورزش استان زنجان و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در این استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

جواد بازرگان بعد از این نشست به روابط عمومی فدراسیون بدنسازی گفت: «در این نشست اعلام آمادگی کردیم که در ماههای آتی بتوانیم میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را برعهده بگیریم. اگر این اعتماد از سوی فدراسیون نسبت به زنجان صورت گیرد، قطعا ما پتانسیل برگزاری مسابقات را همانطور که قبلا هم نشان دادیم، خواهیم داشت. به آقای نصیرزاده گفتم می تواند روی زنجان به عنوان یکی از پایگاههای اصلی فدراسیون بدنسازی حساب کند و ما همه جوره پای کار هستیم.»

گفتنی است؛ در این نشست رضا فیروزی نایب رییس فدراسیون و علی شهبازی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان نیز حاضر بودند.