1403/02/10

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد/ آیت الله ناصری: ورزشگاهها بهترین مکان برای تبلیغات فرهنگی هستند

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد صبح روز پنجشنبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جریان سفر به استان یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار نصیرزاده گزارشی از عملکرد فدراسیون به ویژه در حوزه فرهنگی ارائه کرد و گفت: یکی از اتفاقات خوب در فدراسیون ما در کنار قهرمانی ها این است که امور فرهنگی را در صدر برنامه های خود قرار دادیم. اخیرا تیم ملی پرورش اندام ایران در حالی قهرمان جهان شد که تیم ملی را با نام و یاد شهیدان خالقی پور راهی مسابقات جهانی کردیم. در بازگشت هم قهرمانان ما کاپ قهرمانی جهان را به مادر شهیدان خالقی پور اهدا کردند. همچنین تیم ملی پاورلیفتینگ ایران با نام شهید سپهبد صیاد شیرازی به مسابقات آسیایی رفت و افتخارات بزرگی کسب کرد. در استان یزد هم قهرمانان به نامی داشتیم که در حوزه فرهنگی هم سردمدار بودند. امیدوارم با نظر ویژه شما بتوانیم این قهرمانان را به خوبی حمایت کنیم تا پاسخی به زحمات شبانه روزی آن ها بدهیم.

آیت الله ناصری نیز در ادامه این نشست عنوان کردند: شرایط طوری پیش رفته که ورزشگاهها بهترین مکان برای تبلیغات فرهنگی هستند. گاها می بینیم هزاران نفر برای تماشای مسابقات در سالن ها حاضر می شوند که می بایست از این فرصت ها به خوبی استفاده کرد. نبايد اجازه دهيم تبليغات منفى دشمن روى ذهن جوانان ما تاثير بگذارد. در خصوص حمایت از ورزشکاران هم قطعا به مسئولان امر اعلام می کنیم درخواست هایی که وجود دارد را پیگیری کنند.

در ادامه این نشست پیشنهاد برگزاری مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور و گردهمایی مسئولین فرهنگی هیات های استانی فدراسیون بدنسازی در شهر یزد مطرح شد که مورد استقبال آیت الله ناصری قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این نشست محسن شیرزادیان رییس هیات بدنسازی استان یزد و مصطفی روشن دبیر کمیسيون داوران فدراسیون نیز حاضر بودند.