1403/02/10

رییس فدراسیون بدنسازی با معاون استانداری یزد دیدار کرد/ یزد، گزینه اصلی میزبانی از مسابقات انتخابی تیم ملی

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده صبح امروز(جمعه) در ادامه سفر خود به استان یزد، با حضور در استانداری یزد با محمدحسین پارساییان معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری یزد دیدار کرد.

در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی با اشاره به پیشرفت یزد در رشته های زیرمجموعه فدراسیون در سال های اخیر و معرفی قهرمانان به نامی مثل مصطفی صابری و سپهر نورانی در سطح جهان، از درخواست اداره کل ورزش و جوانان و هیات بدنسازی یزد برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آسیایی در سال 2024 خبر داد.

نصیرزاده در این خصوص اظهار داشت: بی شک یزد این پتانسیل را از نظر فرهنگی، ورزشی و توریستی دارد که میزبان این مسابقات بزرگ باشد. روز گذشته هم با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، سایر مسئولان سیاسی و مدیرکل ورزش و جوانان استان دیداری داشتیم که از این میزبانی حمایت کردند. قطعا استانداری هم با حمایت خود می تواند کمک بزرگی به مسئولان ورزشی استان برای پذیرایی فوق العاده از قهرمانان پرورش اندام کشور داشته باشد.

در ادامه پارساییان با اشاره به دستور رییس جمهوری مبنی بر توسعه صنعت گردشگری گفت: گردشگری ورزشی یکی از فرصت های بزرگی است که استانداری از آن استقبال می کند. به زودی میزبان مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر خواهیم بود. برای سال آینده هم با توجه به خیل علاقه مندان به بدنسازی در سطح استان، از میزبانی مسابقات کشوری استقبال می کنیم.

در پایان مقرر شد به زودی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان تفاهم نامه میزبانی استان یزد از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آسیایی 2024 پرورش اندام در خرداد 1403 به امضای استانداری یزد و فدراسیون بدنسازی برسد.