1403/02/12

میرزاهد: گیلان آماده یک میزبانی بی نظیر از جامعه بدنسازی است/ همه بزرگان و قهرمانان پای کار هستند

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام گفت: همه مسئولان و قهرمانان پای کار آمدند تا یک میزبانی بی سابقه و تاریخی را در گیلان داشته باشیم.

حمید میرزاهد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با اخذ میزبانی مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی باشگاههای کشور از سوی استان گیلان اظهار داشت: یکی از خواسته های اصلی مربیان و ورزشکاران از بنده و دیگر همکارانم در هیات بدنسازی در طول ماههای اخیر همین موضوع اخذ میزبانی مسابقات کشوری بود. رشت آخرین بار سال 95 میزبان مسابقات کشوری بوده و حالا بعد از 7 سال قرار است این رویداد بزرگ را در استان گیلان برگزار کنیم. البته نا گفته نماند سطح مسابقات در سه، چهار سال اخیر آنقدر بالا رفته که برگزاری مسابقات در شرایط فعلی با 7 سال گذشته، قابل مقایسه نیست.

وی افزود: میزبانی مسابقات کشوری برای هر استان یک ارزش و پوئن مثبت است. باز هم می گویم ما بر اساس درخواست هایی که از سوی قهرمانان و بزرگان استان داشتیم، از فدراسیون خواستیم میزبانی را به استان گیلان اعطا کند. همه مسئولان و قهرمانان پای کار آمدند تا یک میزبانی بی سابقه و تاریخی را در گیلان داشته باشیم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان تصریح کرد: سالن 6 هزار نفری شهدای رشت میزبان مسابقات خواهد بود. سالن آتش نشانی هم در کنار این مجموعه است و می توانیم از ظرفیت آن هم استفاده کنیم. امیدوارم با تمهیداتی که اندیشیدیم و کمک همه قهرمانان و بزرگان بدنسازی استان بتوانیم یک خاطره خوب برای ورزشکاران سراسر کشور به جای بگذاریم. گیلانی ها بارها نشان داده اند مردم مهمان نوازی هستند و این بار می خواهیم سال 1402 و بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری را برای اهالی پرورش اندام خاطره انگیز از قبل کنیم.

میرزاهد در پایان گفت: جا دارد از اعتماد دکتر نصیرزاده و هیات رییسه فدراسیون برای اعطای این میزبانی به گیلان تشکر کنم. ما به جز میزبانی، در تدارک آماده کردن یک تیم قدرتمند هستیم که انشالله روی یکی از سکوهای کشوری قرار بگیرد.