1403/02/12

آرمان: میزبانی مسابقات کشوری خواسته جامعه بدنسازی گیلان بود/ در آینده به دنبال میزبانی های بزرگتر هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: طبق صحبت هایی که با آقای نصیرزاده مقرر شد تمامی زیرساخت و امکانات استان را برای برگزاری یک مسابقه باشکوه در اختیار فدراسیون قرار دهیم.

جهانبخش آرمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با اخذ میزبانی مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای کشور توسط گیلان اظهار داشت: همه رشته های ورزشی طرفداران خاص خود را دارند، اما بدنسازی و پرورش اندام در سال های اخیر جزو رشته های پرطرفدار در سطح استان گیلان بوده اند و قهرمانان خوبی هم در این رشته داشته ایم. این میزبانی هم جزو مطالبات ورزشکاران و اهالی بدنسازی استان بود و بعد از 7 سال دوباره با مذاکراتی که داشتیم، این مسابقات را به گیلان آوردیم.

وی افزود: از اخذ این میزبانی استقبال کردیم و همه شرایط و امکانات را هم برای یک میزبانی خوب مهیا خواهیم کرد. دو روز قبل در جلسه شورای عالی ورزش استان هم این موضوع مطرح شد و استاندار محترم هم مثل همیشه از اخذ میزبانی های ملی حمایت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: طبق صحبت هایی که با آقای نصیرزاده مقرر شد تمامی زیرساخت و امکانات استان را برای برگزاری یک مسابقه باشکوه بسیج کنیم و در اختیار فدراسیون قرار دهیم. قطعا یک میزبانی سطح بالا را از گیلان شاهد خواهید بود. شاید در بقیه استان ها هم علاقه مندان به بدنسازی چشمگیر باشند، اما در گیلان ظرفیت بالایی در این حوزه داریم و قطعا میزبانی را یک فرصت می دانیم. برگزاری مسابقات کشوری یک فرصت بی نظیر برای این است که استعدادهای استان هم خودشان را نشان دهند.

آرمان در پایان گفت: در آینده به فکر اخذ میزبانی های بزرگتر و بین المللی هستیم. استان گیلان در شهرستان هایی مثل آستارا هم امکانات و زیرساخت های خوبی دارد که می توانیم در آینده از سایر شهرها هم به عنوان میزبان استفاده کنیم.