1403/02/12

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی/ آقازاده: همه دستگاهها برای یک میزبانی باشکوه بسیج می شوند

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در جریان سفر خود به استان گیلان با سیدعلی آقازاده، نماینده مردم رشت و رییس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی توضیحاتی را در خصوص سفر خود به رشت جهت بازدید از امکانات این شهر جهت میزبانی از مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی باشگاههای کشور و اهمیت برگزاری این رویداد توضیحاتی را ارائه کرد و از آقازاده خواست در جریان برگزاری این رویداد کمک حال هیات بدنسازی استان و فدراسیون باشد.

در ادامه نیز آقازاده با اشاره به حمایت صددرصدی از میزبانی مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای کشور گفت: قطعا تمامی دستگاههای شهری و استانی برای برگزاری این رویداد بسیج خواهند شد تا یک میزبانی کم نظیر را در رشت شاهد باشیم. مردم گیلان همواره مهمان نواز بوده اند و این بار هم سعی می کنیم به بهترین شکل از جامعه بزرگ بدنسازی کشور میزبانی داشته باشیم.