1403/02/14

استارت رقابت برترین های فیتنس چلنج از فردا در مشهد/ سیدزادگان: مسابقه ای برگزار می کنیم که در یادها بماند

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی گفت: سعی می کنیم مسابقه ای برگزار کنیم که تا سال ها در یادها بماند.

سیدسعید سیدزادگان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی بانوان و آقایان باشگاههای کشور در استان خراسان رضوی اظهار داشت: از امروز کار ما رسما آغاز شد. البته که از چند هفته قبل در تدارک یک مسابقه خوب و باکیفیت هستیم. هتل حافظ مشهد را به طور کامل برای ورزشکاران، عوامل اجرایی، مسئولان و داوران در نظر گرفتیم که تا حرم مطهر و باب الجواد سه دقیقه به صورت پیاده راه است. هماهنگی های لازم جهت انتقال مهمانان در مسیر بین هتل و محل مسابقه انجام شده است.

وی افزود: مسابقات در سالن کارگری به آدرس میدان فردوسی، ابتدای بلوار سازمان آب برگزار می شود و تزیینات سالن را هم به بهترین شکل انجام داده ایم. عصر امروز کنگره داوران و مسئولان استانی برگزار می شود و انشالله صبح فردا از ساعت 8 تا 9 افتتاحیه رقابت ها را برگزار می کنیم. از مسئولان استانی دعوت کردیم که انشالله معاونت زیارت استانداری در مراسم ما حضور پیدا می کنند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی تصریح کرد: سالن مسابقه امشب ساعت 20 آماده است. سه لاین را برای رقابت تدارک دیدیم و تجهیزات تخصصی را برای این مسابقه خریداری کردیم. یک گروه متخصص هم برای دیزاین سالن آوردیم تا یک مسابقه جذاب را برگزار کنیم. با رسانه ها هم جلساتی داشتیم تا رقابت ها به بهترین شکل بازتاب داده شوند.

سیدزادگان در پایان گفت: سعی می کنیم مسابقه ای برگزار کنیم که تا سال ها در یادها بماند. مسابقات آقایان هم از دو روز دیگر آغاز می شود و برای ما مهم این است که میزبان خوبی باشیم. قطعا ابتدا اخلاق مداری و بعد از آن کسب مدال برای همه ورزشکاران مهم خواهد بود.