1403/02/12

پیام تقدیر و تشکر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از میزبانی شایسته استان گیلان

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی پیامی از کلیه مسئولان برگزار کننده مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی باشگاههای کشور در استان گیلان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بیست و یکمین دوره مسابقات پرورش اندام و چهارمین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی باشگاههای کشور طی روزهای 25 تا 28 بهمن 1402 به میزبانی شهر رشت در استان گیلان برگزار شد.

به همین منظور فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وظیفه خود می داند که از کلیه کسانی با حمایت های مادی و معنوی خود، موجبات شکل گیری این مسابقات را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در متن پیام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:

بدون حمایت مردم و مسئولان استان گیلان برای میزبانی این رویداد، قطعا این رقابتها با این کیفیت برگزار نمی شد. به همین جهت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام لازم می داند که مراتب قدردانی و تقدیر خود را از تمامی نهادهای مسئول در برگزاری این رقابتها به عمل آورد. حمایت های بی دریغ استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان راه برای برگزاری این مسابقات را در این استان فراهم آورد. نیروی انتظامی، اورژانس، فرمانداری، شهرداری و سایر نهادی استانی و شهری در تمامی مراحل، حامی برگزاری این رقابتها بودند و برای انجام هرچه بهتر مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی باشگاههای کشور، تلاش های فراوانی انجام دادند.

علاوه بر تمامی این افراد و نهادها، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان نشان دادند که این استان چه میزان علاقمندی به ورزش دارد و این قابلیت را دارد که تبدیل به یکی از قطب های پرورش اندام در سطح ایران، آسیا و حتی جهان شود.

به لطف تمامی این نفرات و مردم خونگرم استان گیلان بود که شهر ورزش دوست رشت توانست برای دومین بار بعد از 7 سال بار دیگر میزبان این رویداد بزرگ باشد. حضور چند هزار نفری تماشاگران در سالن شهدای رشت باعث رقم خوردن صحنه های زیبا و تاریخی شد که تا سال ها به یاد خواهد ماند.

نباید تلاش های اصحاب رسانه نیز فراموش شود که با پوشش مناسب این مسابقات مثل همیشه یار و یاور فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بودند.

قطعا تلاش ها و زحمات این افراد هرگز از خاطر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و ورزش دوستان کشورمان پاک نخواهد شد.