1403/02/28

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش/ اسبقیان به مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا دعوت شد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اولین روزهای سال 1403 با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اولین روزهای نوروز به دیدار کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان رفت و با تبریک ایام نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه های این فدراسیون را برای سال 1403 تشریح کرد.

همچنین رییس فدراسیون بدنسازی دیداری با محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان داشت. در این نشست نصیرزاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری اسبقیان در طی چند ماه حضورش در معاونت ورزش قهرمانی، توضیحاتی را در خصوص میزبانی های بین المللی و همچنین دیگر برنامه های فدراسیون بدنسازی در سال 1403 ارائه کرد.

در ادامه این نشست نصیرزاده با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان و زنان آسیا در جزیره زیبای کیش در تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه با حضور ورزشکاران پرتعداد آسیایی، از اسبقیان برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آورد. 

گفتنی است؛ در این نشست دکتر اسدی، مشاور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز حضور داشت.