1403/02/28

اهدای جوایز قهرمانان فیتنس چلنج بعد از افطار و نماز/ نصیرزاده: فیتنس چلنج با همدلی راه روشنی در پیش دارد

مراسم اهدای جوایز قهرمانان فیتنس چلنج ایران در محل فدراسیون بعد از اقامه نماز جماعت و صرف افطار انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام(IFBB) به نفرات برتر رنکینگ در پایان سال میلادی 2023 جوایزی را اهدا کرده بود.

در همین راستا فدراسیون بدنسازی ایران هم بعد از دریافت این جوایز، با دعوت از قهرمانان فیتنس چلنج آقایان و بانوان که در رنکینگ جهانی جزو شش نفر برتر قرار داشتند، در مراسمی از آن ها تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم که عصر چهارشنبه بعد از صرف افطار و اقامه نماز جماعت انجام شد، رییس فدراسیون بدنسازی و دیگر مسئولان و مربیان و ورزشکاران رشته فیتنس چلنج حاضر بودند.

عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به اینکه ایران در سال 2024 میزبان مسابقات قهرمانی جهان است، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در پیش است و بعد از آن دو رویداد مهم آسیایی و جهانی را در پیش خواهیم داشت. ما به عنوان کشور پیش رو در رشته فیتنس چلنج باید تلاش کنیم از عناوین قهرمانی خود دفاع کنیم. البته که با سیستمی که فدراسیون جهانی برای رنکینگ طراحی کرده، حضور در تورنمنت های معتبر بین المللی هم از اهمیت بالایی برخوردار است. فدراسیون در این راه حامی قهرمانان خواهد بود و امیدواریم شما هم در استان های خود باعث توسعه و ترویج رشته فیتنس چلنج شوید. این رشته با همدلی و اتحاد راه روشنی را در پیش دارد و می تواند در آینده به بازی های قاره ای و حتی المپیک راه پیدا کند.

در پایان این مراسم جوایز و لوح هایی که از سوی فدراسیون جهانی تدارک دیده شده بود، به پرتو اسعدی و زینب مرویان از تیم ملی بانوان و کسری خسروی، علی طالش حسینی، امید کلجی، انصار مردانه و مهرداد حدادی از تیم ملی آقایان اهدا شد.