1403/02/27

نشست هم اندیشی سومین دوره لیگ پرورش اندام برگزار شد/ نصیرزاده: لیگ باید جایی برای بهترین ها باشد

بعد از ابلاغ آیین نامه سومین دوره لیگ پرورش اندام، امروز نشست هم اندیشی با حضور رییس فدراسیون و مدیران باشگاهها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، زنگ آغاز سومین دوره لیگ پرورش اندام به یاد شهیدان نژاد فلاح به صدا درآمده و امروز نشست هم اندیشی برگزاری باشکوه این رویداد با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، علی حبیب اللهی رییس سازمان لیگ، محمد نصیری رییس کمیته فنی، مرتضی اویسی، عبدالله فتوحی و حسین جلالی نایب رییس و معاونین سازمان لیگ و مدیران و مربیان باشگاههای شرکت کننده در دو دوره اخیر لیگ در محل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، نقاط ضعف و قوت دو دوره قبلی لیگ و پیشنهادات برای ارتقای برند لیگ بحث و بررسی صورت گرفت.

بعد از اینکه مدیران، مربیان و کارشناسان پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه کردند، رییس فدراسیون در بخشی از صحبت های خود گفت: لیگ باید جایی برای بهترین های پرورش اندام ایران باشد. در دو سال اخیر با کمک باشگاهها توانستیم لیگ را برگزار کنیم، اما قطعا این لیگ نیاز به پیشرفت دارد. این پیشرفت هم با حضور ورزشکاران و باشگاههای بزرگ و نامی رخ خواهد داد. برای سال جدید باید سعی کنیم لیگ از نظر کیفی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و فدراسیون نیز با توجه به پیشنهاداتی که در این جلسه ارائه شد، هر گونه راهکار انگیزشی که لازم باشد، در نظر خواهد گرفت. از همکارانم در سازمان لیگ می خواهم که با جدیت تمام برگزاری لیگ با حضور بهترین های ایران را پیگیری کنند تا شاهد تحول عظیمی در این عرصه باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست پیشنهادات زیادی ارائه و به تصویب رسید که به زودی از طریق سایت فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.