1403/02/07
فرشید سلطانی، رییس انجمن پاورلیفتینگ:

ملی‌پوشان پرس‌سینه و پاورلیفتینگ با لوازم برای مسابقات بین‌المللی پیش‌رو در اراک انتخاب می‌شوند

رییس انجمن پاورلیفتینگ از برگزاری مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی در اراک خبر داد.

فرشید سلطانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اعطای میزبانی مسابقات پاورلیفتینگ به استان مرکزی اظهار داشت: بعد از نشست مسئولان فدراسیون با مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی مقرر شد رقابت های پرس سینه و پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاههای کشور از تاریخ 24 تا 27 اسفندماه به میزبانی شهر اراک برگزار گردد.

وی افزود: با توجه به در پیش داشتن چند مسابقه بین المللی در نیمه نخست سال 1401 نفرات برتر این رقابت ها با نظر کمیته فنی و بعد از کنترل دوپینگ به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

رییس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی تصریح کرد: طبق تقویم اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی آسیا 2022 از 11 تا 16 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور هند برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات جهانی پرس سینه با لوازم از 31 اردیبهشت تا 8 خرداد در قزاقستان انجام می شود. از سوی دیگر مسابقات پرس سینه با لوازم قهرمانی آسیا از 10 تا 15 شهریورماه در مغولستان برگزار خواهد شد. 

سلطانی در پایان گفت: در واقع نفرات برتر مسابقات باشگاههای کشور در اراک با نظر کمیته فنی برای این سه رویداد به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.