1403/01/10

شمارش معکوس برای شروع نبرد قدرت مدعیان در چالوس/ از پوستر مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ بدون لوازم انتخابی تیم ملی رونمایی شد

مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی 23 لغایت 28 فروردین به میزبانی شهرستان چالوس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در حالی که هم اکنون اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ و پرس سینه با لوازم در شهرستان چالوس استان مازندران در حال پیگیری است، از روز سه شنبه 23 فروردین 1401 مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی جهت معرفی ملی پوشان حاضر در مسابقات آسیایی و جهانی 2022 آغاز می شود.

این دوره از رقابت ها که در دو روز نخست در رشته پرس سینه و سپس در رشته پاورلیفتینگ پیگیری خواهد شد، تا 28 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. مدعیان در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان به مصاف هم خواهد رفت.

گفتنی است؛ در فاصله دو روز مانده تا شروع مسابقات، فدراسیون از پوستر رقابت های پرس سینه و پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی رونمایی کرد.