1403/01/31

اعلام برنامه مرحله نهایی لیگ بدنسازی و پرورش اندام/ حبیب اللهی: تیم ها تا 24 ساعت قبل از فینال فرصت ثبت قرارداد دارند

مرحله نهایی لیگ بدنسازی و پرورش اندام روز پنجشنبه 12 خردادماه به میزبانی فرهنگسرای بهمن تهران برگزار می گردد.

علی حبیب اللهی سرپرست سازمان لیگ در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مرحله نهایی لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: همانطور که می دانید بعد از انجام دور رفت و برگشت در زمستان سال 1400، شش تیم برتر از دو گروه یعنی FA شهریار، سعدون کلاسیک، ستاره شهر شهرزاد پاسارگاد، VIP مازندران، قهرمانان جویبار و کلاسیک اصفهان راهی مرحله نهایی شدند و روز پنجشنبه 12 خردادماه برای کسب سکوهای برتر اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام باهم رقابت می کنند.

وی در خصوص زمان ثبت قرارداد ورزشکاران عنوان کرد: تیم هایی که می خواهند ورزشکاران جدیدی جذب کنند، می بایست نهایتا تا 24 ساعت قبل از فینال با حضور در سازمان لیگ مدارک را تکمیل کرده و قرارداد را به ثبت برسانند. در غیر اینصورت در موضوع صدور آیدی کارت دچار مشکل خواهیم شد و تبعات آن برعهده تیم متقاضی خواهد بود.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: همانطور که پیش از این تصمیم گیری شده بود، علاوه بر مدال، کاپ و حکم قهرمانی به تیم های برتر جوایز نقدی هم تعلق می گیرد. امیدواریم که شاهد رقابت جذابی بین 6 تیم شرکت کننده باشیم.

حبیب اللهی با اشاره به حضور تماشاگران گفت: با مذاکرات صورت گرفته، مجوز حضور تماشاگران بعد از مدت ها صادر شده و علاقه مندان برای تماشای مسابقات می توانند از طریق سامانه ملی بدنسازی بلیت مسابقات را تهیه نمایند.

سرپرست سازمان لیگ در پایان برنامه مرحله نهایی را به شرح زیر اعلام کرد:

پنجشنبه 12 خردادماه///

ساعت 9: وزن کشی و ثبت نام ورزشکاران

ساعت 14: کنگره داوران و مربیان

ساعت 15: شروع مسابقات

ترتیب برگزاری رشته های ورزشی مسابقه فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام///

1-  پرورش اندام

2- راند اول فیتنس اسپرت

3- فیزیک کلاسیک

4- بادی کلاسیک

5- فیزیک

6- ماسکولار

7- راند دوم فیتنس اسپرت

8- فیتنس چلنج