1403/02/07

قدرتی: رقابت های "فامیلی فیتنس" برای نخستین بار برگزار می شود/ همدان میزبان خانواده قهرمانان خواهد بود

رئیس هیات استان همدان در دیدار با رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درخواست میزبانی از اولین دوره رقابت های "فامیلی فیتنس" را مطرح کرد.

مرتضی قدرتی رئیس هیات استان همدان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص دیدار با رئیس فدراسیون گفت: ما برنامه داریم تا مسابقات فامیلی فیتنس(Family Fitness) را برای اولین بار در فدراسیون بدنسازی داشته باشیم؛ احتمالا این مسابقات در نیمه دوم تیرماه برگزار خواهد شد. ابتدا این مسابقات توسط خانواده قهرمانان انجام خواهد شد، به این صورت که قهرمانان با همسران و فرزندان خود در این رقابت شرکت خواهند کرد.

وی افزود: به طور حتم این رقابت ها از جذابیت های خاصی برخوردار است. آیتم های این مسابقات بررسی و انتخاب شده و در 7 آیتم برگزار می‌شود. دکتر نصیرزاده نیز لطف کردند و جوایزی را برای خانواده های اول تا سوم در نظر گرفته اند. به احتمال زیاد خانواده ها در نیمه دوم تیرماه دعوت شوند و این مسابقات در شهر همدان برگزار خواهد شد. آقای حیدرزاده نیز در این جلسه حضور داشتند و نتایج بسیار ارزشمندی گرفتیم و مقرر شد با همکاری کمیته همگانی این مسابقات به بهترین شکل انجام گیرد. امیدوار هستم هر چه سریعتر بتوانیم این رقابت ها را برگزار کنیم و در شهر همدان میزبان قهرمانان و خانواده آنها باشیم.

رئیس هیات استان همدان در خصوص فواید برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: در این مسابقات هم بحث استعداد یابی مطرح است، هم اینکه این رقابت یک شو تلویزیونی خوب خواهد و به طور حتم از صدا و سیما دعوت به عمل خواهد آمد تا این رقابت ها را پوشش دهند و پخش کنند. از طرفی هم رویکرد سلامت محور فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را در خانواده ها پر رنگ تر خواهیم کرد. 

قدرتی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از دو سال مبارزه با ویروس کرونا و آسیب های وارد شده از این بیماری، حالا این وظیفه فدراسیون هاست تا با عوارض ناشی از این بیماری که مهم ترین آن بی تحرکی و خانه نشینی است مبارزه کنند و بتوانند این عوارض را به حداقل برسانند. یکی از این وظایف این است که این شکل از ورزش های همگانی را در درون خانواده ها در بعد قهرمانی و همگانی توسعه دهیم. به زودی با هماهنگی فدراسیون بخشنامه مسابقات فامیلی فیتنس(Family Fitness) به هیات های استانی ارسال می گردد.