1403/01/31

خدایی: برای جلب رضایت ورزشکاران تلاش می کنیم/ همه محصولات شرکت پگاه سالم و دارای تاییدیه است

مدیرعامل شرکت شیرخشک نوزاد پگاه گفت: قرارداد ما با فدراسیون بدنسازی، به نوعی برد-برد است و کسی ضرر نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حمید خدایی مدیرعامل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه در نشست خبری عقد قرارداد همکاری با فدراسیون اظهار داشت: همنان طور که از اسم این شرکت پیداست کار ما تولید شیر خشک برای نوزادان است، اما در بخش مکمل غذایی نیز ورود کردیم. شرایط تولید این مکمل ها مراحل خاص خود را دارد. تا شما الزامات سازمان غذا و دارو را پاس نکنید، اجازه تولید را نخواهید داشت. با توجه به رسالتی که گردن ماست و با توجه به مشکلاتی که در عرصه تولیدات مکمل ها وجود دارد تصمیم به تولید مکمل های غذایی گرفتیم و تا کنون نزدیک به ٣٠ محصول تولید کردیم و توانستیم مجوز های لازم را کسب کنیم.

وی افزود: ما از جناب نصیرزاده دعوت کردیم تا از کارخانه دیدن کنند و بعد از بررسی های لازم نتیجه گرفتیم تا با یکدیگر همکاری کنیم. تمامی وسایل سخت افزاری ما از کشور آلمان وارد شدند و نظارت کافی و وافی بر روی آن است. افتخار می کنیم محصول سالمی تولید می کنیم و امیدواریم با توسعه محصولات و مکمل های ورزشی به جامعه ورزشی مخصوصا بدنسازی بتوانیم کمک کنیم تا ورزشکاران تغذیه سالمی داشته باشند.

وی در خصوص تضمین قرارداد شرکت پگاه با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: قرارداد ما با فدراسیون در اصل قرارداد وزارت کار و وزارت ورزش است و نوع قرارداد ما برد- برد و 2 ساله است. اگر کسی کنار بکشد هر دو طرف ضرر می کنند و ما تلاش کردیم برای سود یکدیگر تلاش کنیم.

خدایی در مورد اینکه آیا تنوع محصولات پگاه در رقابت با محصولات خارجی به اندازه کافی هست یا خیر، گفت: ما 30 نوع محصول را تولید می کنیم که شامل محصولات مختلف هستند و باید بگویم گرفتن پروانه تولید محصول به این سادگی نیست. با توجه به ارائه مدارک و ارسال به سازمان غذا و دارو نزدیک به دو ماه طول می کشد تا محصولی تایید شود که خدا را شکر شرایط را به گونه ای رقم زدیم تا نیازهای ورزشکاران را برطرف کنیم. همچنین تلاش ما بیشتر سلامت محور است تا بتوانیم ورزشکاران راضی باشند و باید صبر کنیم تا رضایت آنها را با مرور زمان جلب کنیم و آنها باید ما را تایید کنند تا روی محصول ما صحه بگذارند.

خدایی در پایان خاطرنشان کرد: ما یک شرکت دولتی هستیم  و بنده یا شخص دیگری ذینفع نیستیم و تلاش ما ارتقا کیفیت است و به دنبال رضایت مشتریان خود هستیم.