1403/01/31

پیام تبریک نماينده مردم شيراز در پی افتخارآفرینی ملی پوشان پاورلیفتینگ در مسابقات جهانی

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پیامی موفقیت های تیم ملی پاورلیفتینگ به ویژه کسب اولین مدال مجموع تاریخ توسط مهرداد ظفری را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی پاورلیفتینگ کلاسیک ایران با 5 ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان 2022 به میزبانی آفریقای جنوبی شرکت کرد که در مجموع، ورزشکاران کشورمان موفق به کسب چهار مدال برنز شدند.

در این میان مهرداد ظفری در دسته 59 کیلوگرم برای اولین بار در تاریخ پاورلیفتینگ موفق به کسب مدال برنز مجموع در رده سنی بزرگسالان شد. در پی کسب این مدال تاریخی، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و رزقان و نائب رئیس اول کمیسیون مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان این سرزمین باردیگر موفق شدند عزت و غرور را برای ملت شریف و شهید پرور ایران به ارمغان بیاورند و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را این بار در عرصه رقابت های جهانی در رشته پاورلیفتینگ به اهتزاز در بیاورند.

اینجانب با قدردانى از زحمات مسئولین، قهرمانان و مربیان این افتخارآفرینی غرور انگیز را به یکایک اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ، خانواده های ارجمندشان، مدیران، دست اندركاران و جامعه ورزش کشور و آحاد مردم شریف ایران صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیق روز‌افزون همه ورزشکاران خوب کشورمان را از درگاه ایزد منان خواستارم.