1403/01/31

نصیرزاده: امیدواریم لرستان در تیمداری و اخذ میزبانی فعالیت بیشتری کند/ در سه رشته مجوز فعالیت بانوان اخذ شده است

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از هیات بدنسازی و اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان می خواهیم کنار فدراسیون باشند و ورزشکاران را در مسیر درستی قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در خلال برگزاری مجمع هیات بدنسازی و پرورش اندام استان لرستان اظهار داشت: به نظرم اگر رقابت بین دو کاندیدا وجود نداشت، شاید انگیزه بالایی برای رییس جدید هیات به وجود نمی آمد. به آقای طاهری تبریک می گویم که از همکاران خوب و با اخلاق ماست و در فدراسیون نیز به عنوان مشاور فرهنگی فعالیت می کند. همچنین از آقای سپهوند که با پیگیری خود توانست رقابت نزدیکی را با آقای طاهری داشته باشد، خسته نباشید می گویم. از آقای طاهری به عنوان رییس هیات استان لرستان هم می خواهم که از ظرفیت آقای سپهوند و حتی منتقدان خود هم در بدنه هیات استفاده کند.

وی افزود: استان لرستان قهرمانان زیادی دارد و حتی برخی از قهرمانان این استان هم اکنون در شهرهای دیگر ساکن هستند؛ از جمله فرشاد گنجی که چند دوره قهرمان جهان شده است. انتظارات زیادی از هیات استان داریم و البته این را می گوییم که خط قرمز ما بحث دوپینگ است. ما در تمامی مسابقاتی که از سال 99 حضور داشتیم، کنترل دوپینگ را قرار دادیم و از هیات ها نیز می خواهیم این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: باید به فعالیت های بانوان هم اشاره کنم که خدا را شکر با رایزنی های صورت گرفته، موانع و مشکلات آن رفع شده است. در حوزه مچ اندازی که هم می توانیم مسابقات داخلی برگزار کنیم و هم اعزام بین المللی خواهیم داشت. در پاورلیفتینگ بانوان نیز مجوزهای لازم گرفته شده و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در استان فارس برگزار می شود. در فیتنس چلنج نیز فعالیت های داخلی بانوان مشکلی ندارد و در شهریورماه دومین دوره این رقابت ها برگزار می گردد.

نصیرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: باید به ورزشکاران مسیر درست را نشان دهیم. از هیات و اداره کل ورزش هم می خواهیم که در این مسیر کنار فدراسیون باشند و ورزشکاران را به سمتی هدایت کنند که بتوانند پیراهن تیم ملی را برتن کنند. در هر رشته ای ما با یک فدراسیون رسمی و بین المللی کار می کنیم که بارها آن ها را معرفی کردیم. در حوزه مربیان هم باید نظارت کافی وجود داشته باشد و حتی نیروی انتظامی هم پای کار است تا با افراد متخلف در باشگاهها و مسابقات برخورد کند.

وی در پایان نیز گفت: امیدوارم با کمک مدیران ورزشی و سیاسی استان، لرستان بتواند در سال جاری هم در حوزه تیمداری در لیگ های پاورلیفتینگ و بدنسازی و هم در حوزه میزبانی های داخلی و بین المللی فعال باشد. ما امسال میزبان چند مسابقه بین المللی از جمله پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان، مسابقات پرورش اندام جوانان جهان و فیتنس چلنج قهرمانی جهان هستیم.