1403/02/10

لشگری: هدف دانشگاه آزاد رفتن روی یکی از سکوهای جام باشگاههای جهان است/ از همین حالا باید برای لیگ بعدی استارت بزنیم

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به صعود تیم دانشگاه آزاد به مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان به دنبال کسب یکی از سکوها در این رقابت ها هستیم.

امیرعباس لشگری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضور تیم دانشگاه آزاد در دومین دوره رقابت های لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: برای نخستین بار تیم دانشگاه آزاد فارس در مسابقات لیگ پاورلیفیتنگ حضور پیدا کرد. سعی کردیم با ورزشکاران نامی در این مسابقات حاضر شویم. در چند هفته ای که مسابقات برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد رفته به رفته توانست نتایج بهتری را کسب کند و در نهایت به مقام نایب قهرمانی برسد.

وی افزود: با توجه به ورزشکاران خوبی که در ایران حضور دارند و همواره در سطح آسیا و حتی جهان می درخشند، سطح مسابقات لیگ کمتر از رقابت های آسیایی نیست و همین موضوع اهمیت نایب قهرمانی دانشگاه آزاد در این مسابقات را دو چندان  کرد.

لشگری در خصوص صعود تیم دانشگاه آزاد در مسابقات جام باشگاه های جهان بیان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در ایران خوشحال هستیم که جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده ایم. دانشگاه آزاد مشغول ارزیابی ورزشکاران است تا حضور پررنگی در مسابقات جام باشگاه های جهان داشته باشیم تا انشاالله در این رقابت ها نیز روی سکو برویم.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد حضور این تیم در دوره های بعدی مسابقات لیگ پاورلیفتینگ عنوان کرد: با توجه به نتیجه خوبی که تیم در این دوره از رقابت ها کسب کرده، ان شاالله ما در دور بعدی مسابقات لیگ نیز حضور خواهیم داشت و به طور حتم سال بعد نگاه ما به سکوی قهرمانی خواهد بود. از همین حالا خود را برای مسابقات سال آینده آماده خواهیم کرد. به هر حال پاورلیفتینگ با اقبال جوانان همراه بوده است و با توجه به امکانات خوبی که در دانشگاه آزاد داریم به طور حتم این تیم سال آینده در مسابقات لیگ مدعی خواهد بود.

وی در پایان اضافه کرد: لازم است بگویم که امسال میزبان مسابقات کشوری دانشجویان پاورلیفتینگ، دانشگاه آزاد خواهد بود و واحد قائمشهر ما میزبان این مسابقات در کنار رشته وزنه برداری خواهد بود. به طور حتم از نفرات برتری که در این مسابقات حضور دارند در تیم دانشگاه آزاد استفاده خواهد شد.