1403/02/08

حضور سرپرست هیات بدنسازی آذربایجان غربی در فدراسیون/ نصیرزاده: مسیر هیات آذربایجان غربی رو به توسعه است

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی با رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، کیومرث ایراندوست سرپرست هیات بدنسازی  و پرورش اندام استان آذربایجان غربی با حضور در محل فدراسیون، با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی دیدار و گفتگو کرد.

ایراندوست در این نشست گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در هیات استان آذربایجان غربی در ماههای اخیر را به ریاست فدراسیون ارائه کرد.

نصیرزاده نیز ضمن تقدیر از زحمات ایراندوست اظهار داشت: مسیری که آذربایجان غربی در آن قرار گرفته رو به توسعه است. وجود شما در راس هیات این استان یک نعمت برای فدراسیون است. به لحاظ ظرفیت ها و شناخت از ورزش استان قطعا انتظار ما این است که کارهای بزرگتری را در آذربایجان غربی انجام دهید. پیشنهاد ما با توجه به جلسه ای که با آقای بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی داشته ایم این است که استان آذربایجان غربی میزبان رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان باشد. 

پیشنهاد میزبانی از مسابقات پرورش اندام قهرمانی دانشجویان جهان با استقبال ایراندوست نیز همراه شد و بلافاصله در این خصوص با رئیس دانشگاه ارومیه صحبت و مقرر شد در اولین فرصت مسئولان فدراسیون از امکانات این دانشگاه بازدید به عمل آورند. 

گفتنی است؛ در این نشست محمد دیوسالار رییس کمیته انضباطی و محمدصادق هاشمی سرپرست انستیتو نیز حضور داشتند.