1403/02/08

برگزاری جلسه ستاد برگزاری مسابقات جهانی 2022 تهران/ نصیرزاده: توانمندی ایران را بار دیگر به رخ می کشیم

بلافاصله بعد از پایان مسابقات جهانی بزرگسالان، جلسه ستاد برگزاری مسابقات جهانی تهران در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جلسه ستاد برگزاری مسابقات جهانی 2022 تهران  به منظور برگزاری هر چه بهتر این رویدادها در محل فدراسیون با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، ناصر امیری دبیرکل،  خانم شاه محمدیان نایب رئیس و سایر اعضای فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقسیم و اعلام شرح وظایف به اعضای فدراسیون جهت برگزاری این رویداد، رییس فدراسیون دقایقی در خصوص اهمیت برگزاری باشکوه مسابقات جهانی 2022 به صحبت پرداخت. 

نصیرزاده ضمن قدردانی از زحمات کارکنان فدراسیون گفت: ضمن تبریک بابت افتخار بدست آمده باید بگویم همه قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در مسابقات جهانی را به من تبریک می گویند، اما این موفقیت حاصل همدلی و تلاش شبانه روزی شما در مجموعه فدراسیون است. به همین منظور از زحمات شما قدردانی خواهد شد.

وی افزود: پرونده قهرمانی ما در جهان بسته شده است و حالا کمتر از ٢٨ روز دیگر ما باید میزبان مسابقات قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی پیشکسوتان و فیتنس چلنج قهرمانی جهان باشیم. این مسابقات از چندین بعد برای قابل اهمیت است. در اولین قدم این یک آزمون بزرگ برای میزبانی ایران در سال ٢٠٢٣ در رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان است و IFBB حتما آن را بررسی خواهد کرد. از طرفی برخی از رسانه های معاند در راستای اهداف پلید خود به دنبال نا امن نشان دادن کشور ما هستند. ما این مسابقات را باید با حضور حداکثری کشورها و در سطح کیفیت جهانی برگزار کنیم و این محقق نخواهد شد مگر با همدلی و اتحاد شما پرسنل عزیز فدراسیون که بار دیگر توانمندی ایران و ایرانی را به رخ خواهیم کشید.  

نصیرزاده در ادامه این جلسه گزارشی در خصوص برگزاری مسابقات جهانی ٢٠٢٢ اسپانیا و کنگره سالیانه فدراسیون جهانی ارائه کرد.