1403/02/07

یوسفی: شرایط اعزام تیم ملی امسال بی نظیر بود/ اوورالی ام را مدیون یک نفر هستم

محمد یوسفی در حالی در رشته بادی کلاسیک موفق به کسب مدال نقره شد که در رشته گیمز کلاسیک به عنوان اوورالی جهان رسید.

محمد یوسفی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مسابقات جهانی 2022 اسپانیا اظهار داشت: شرایط از هر نظر بهتر از هر سال دیگری بود و همه چیز توسط فدراسیون و کادرفنی خیلی منظم و دقیق اجرا شد تا تنها دغدغه ملی پوشان مسابقه باشد و ورزشکاران همه تمرکز خود را روی کسب مدال گذاشته بودند.

وی افزود: نسب به سال گذشته سطح کیفی رقابت ها بهتر شده بود و تیم های شرکت کننده همه به دنبال کسب مدال بودند و این موضوع کار را برای ما سخت کرده بود. خدا را شکر که تیم ملی توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

نایب قهرمان دسته دوم بادی کلاسیک جهان در خصوص رقابت خود در این دسته عنوان کرد: در این دسته 15 شرکت کننده خوب حضور داشتند. البته با توجه به حضور من در رشته گیمز کلاسیک و با توجه به اینکه وزن من در بادی کلاسیک 73 کیلوگرم است من مجبور بودم، یک کیلو بیشتر وزن خود را کم کنم و همین موضوع به هر حال باعث کم شدن حجم چگالی عضله می‌شود و به همین خاطر در یک رقابت نزدیک به مدال نقره رسیدم.

یوسفی در مورد کسب مدال طلا و عنوان اوورالی در رشته گیمز کلاسیک بیان کرد: ابتدا من باید یک تشکر ویژه از دکتر نصیرزاده داشته باشم که به من گفتند در رشته گیمز کلاسیک شرکت کنم. من هیچ برنامه ای برای حضور در گیمز کلاسیک نداشتم و به عنوان نماینده دسته دوم بادی کلاسیک به تیم ملی دعوت شدم، اما روز وزن کشی آقای نصیرزاده از آقای هاشمی خواستند شرایط من برای حضور در این رشته بررسی شود و بعد از آن به مربیان تیم ملی گفتند من را به سونا ببرند تا وزن کم کنم و در این رشته شرکت کنم که شکر خدا در رقابت سخت با 19 ورزشکار دیگر توانستم در این دسته علاوه بر کسب مدال طلا عنوان اوورالی را کسب کنم که بخاطر این موضوع من مدیون ریاست فدراسیون هستم.

وی در پایان افزود: ابتدا باید بگویم تیم و مجموعه ای که امسال در مسابقات حضور داشت بهتر از هر سالی بود و همین موضوع باعث موفقیت بی نظیر تیم ملی شد. همین جا باید بار دیگر از دکتر نصیرزاده تشکر کنم. در این شرایط در حالی که بسیاری از تیم های ملی ما برای اعزام با مشکل روبه رو هستند ایشان با تلاش های شبانه روزی خود و همکارانشان یک تیم کامل را به این مسابقات اعزام کردند که ثمره آن این موفقیت بود.