1403/02/10

کریمی: سال آینده ماموریت نیمه تمام خودم را با اوورالی جهان انجام می دهم

اوورال بادی کلاسیک قاره کهن در مسابقات جهانی 2022 اسپانیا در رقابت با حریفان به عنوان نایب قهرمانی رسید و صاحب گردن آویز نقره شد.

سیدمحمد کریمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص رقابت های جهانی 2022 اسپانیا اظهار داشت: می خواستم در مسابقات جهانی هم مدال طلا را کسب کنم و هم نگاهم به اوورالی بود. بدنم نسبت به مسابقات آسیایی در ورژن بالاتری قرار داشت و به خودم ایمان داشتم که می توان قهرمان شوم. باور نمی کنید من در دسته خودم فشاری به خودم نیاوردم و تمام انرژی خود را برای اوورالی گذاشته بودم. نمی دانم چه شد در تصمیم گیری و رای داوران چه رخ داد که حریف کره ای را به عنوان نفر اول انتخاب کردند. از طرفی نمی شود همه مدال های طلا به ایران برسد.

نایب قهرمان جهان در خصوص حضور در مسابقات جایزه بزرگ فجیره نیز بیان کرد : حقیقتا عوض شدن رنگ مدالم در مسابقات جهانی به دلم ننشست و شاید باور نکنید من بعد از مسابقات تا سه روز رغبت نداشتم از اتاق خودم خارج شوم. من دوست دارم طعم قهرمانی را این بار در مسابقات فجیره بچشم تا بلکه قهرمان نشدن در مسابقات جهانی را از یاد ببرم. 

کریمی در پایان افزود: من 10 سال است مداوم در اردوی تیم ملی حضور داشتم. بنا به دلایلی نمی توانستم در مسابقات آسیایی و جهانی لباس تیم ملی را بر تن کنم. خدا را شکر با حضور دکتر نصیرزاده تغییر و تحولات خوبی به وجود آمد و حق کسی پایمال نمی شود. اینطور که من میبینم کسانی که استحقاق دارند پیراهن تیم ملی را می پوشند. خدا را شکر به پبراهن تیم ملی رسیدم و سال آینده حتما ماموریت نیمه تمام خودم را با کسب عنوان اوورالی بادی کلاسیک جهان انجام می دهم.